استقبال گردشگران کیش از اجرای آبنماهای لیزری

برنامه های متنوع فرهنگی و هنری با استفاده از تلفیق آب و نور بر روی آبنماهای لیزری در اسکله بزرگ تفریحی و میرمهنا برای ساکنان و گردشگران کیش اجرا می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، گردشگران و ساکنان جزیره هر شب در اسکله بزرگ تفریحی از نمایش تصاویر و اشکال سه بعدی باشکوه بهره مند می شوند، این برنامه با پخش اذان مغرب بر روی آبنمای لیزری آغاز و پس از آن تصاویر مختلفی به مدت یک ساعت با تلفیق آب، نور و موسیقی به نمایش در می آید.

بر اساس این گزارش، آبنمای لیزری به همت شرکت عمران، آب و خدمات کیش، در دو نقطه اسکله تفریحی و میرمهنا تعبیه شده است، اجرای اذان، رویدادهای مناسبتی و موسیقی های شاد از جمله برنامه های قابل اجرا با بهره گیری از این آبنما می باشد.در حال حاضر آبنمای اسکله تفریحی فعال است و فعالیت آبنمای اسکله میرمهنا نیز از ایام نوروز آغاز خواهد شد.

گفتنی است واتر اسکرین یا آبنماهای لیزری به عنوان یکی از به روزترین آبنماها در جهان مورد توجه قرار گرفته و این امکان را دارد تا علاوه بر ایجاد جذابیت بصری فراوان، با استفاده از تکنیک های مدرن اپتیکی، تصاویر ثابت و متحرک، نمایش آرام و منحصر به فرد همراه با موسیقی را بر روی پرده ای از آب نشان دهد.