استقبال بیش از 30 هزار گردشگر از تفریحات دریایی کیش

مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش از دریافت خدمات دریایی بیش از 30 هزار نفر گردشگر از 23 کلوپ تفریحات دریایی در جزیره کیش خبر داد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، عزیزالله فرضی پور مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش در خصوص کنترل و نظارت های حداکثری بر رعایت ضوابط بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی در مراکز گردشگری کیش گفت: امسال در حوزه تفریحات دریایی بیش از 30 هزار نفر گردشگر خدمات دریافت کردند که در مقایسه با سال های گذشته 40درصد کاهش داشته است.

فرضی پور از سوم تا پنجم فروردین را اوج مراجعه گردشگران به تفریحات دریایی کیش عنوان کرد و افزود: برخی از روزها با نا مساعد شدن شرایط جوی امکان ادامه ارائه خدمات تفریحات دریایی به گردشگران امکان پذیر نبود.

وی در خصوص کنترل و نظارت های حداکثری بر ارائه خدمات در دو بخش دریایی و ساحلی اظهار داشت: تعداد دو شناور به همراه 6 نفر از کارکنان اداره امور دریایی و تعداد دو گشت خودرویی در ساحل با 6 نفر از کارکنان موسسه ورزش و تفریحات سالم در ایام نوروز به صورت مستمر فعالیت می کنند.

مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش گفت: دو نفر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و رسیدگی به شکایات و انتقادات گردشگران در حوزه تفریحات دریایی حضور دارند.

به گفته عزیزالله فرضی پور نظارت بر نرخ ارائه خدمات کلوپ های دریایی و غواصی با جدیت تمام در دستور کار این موسسه قرار گرفته است.

فرضی پور در ادامه سخنان خود بیان داشت: نرخ ارائه خدمات تفریحات دریایی در جزیره کیش نسبت به جزایر دیگر کشور از جمله جزیره قشم 50درصد زیر قیمت است و این نرخ ارائه خدمات نسبت به خارج از کشور به عنوان خدمات ارزان قیمت محسوب می شود.

وی با بیان این که خدمات گردشگری طبق مقررات و ضوابط بهداشتی ابلاغ شده از سوی شورای سلامت کیش به مسافران ارائه می شود گفت: با اعمال محدودیت های بهداشتی و پذیرش 50درصدی در شناورهای تفریحی بیش از 8 هزار نفر از شناورهای تندرو کف شیشه ای و آکواریوم استفاده کردند.

مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش در رابطه با ارائه خدمات ایستگاه های دوچرخه سواری در سطح جزیره کیش اظهار داشت: بیش از 14 هزار نفر از ایستگاه های دوچرخه سواری خدمات دریافت کردند و ضد عفونی دوچرخه ها نیز به صورت مداوم انجام می شود.

عزیزالله فرضی پور در خصوص کاهش مراجعه کنندگان به پلاژهای آقایان و بانوان در ایام نوروز افزود: مراجعه گردشگران و ساکنان کیش به این مراکز در مقایسه با سال گذشته کاهش یافته است.

فرضی پور در ادامه تصریح کرد: با اهتمام به رعایت ضوابط بهداشتی در پلاژ های آقایان و بانوان به ازای فروش هر بلیت یک عدد ماسک نیز در اختیار گردشگران قرار می گیرد تا در داخل رختکن ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک تردد کنند.