به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، شرکت اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش" تله کیش" ضمن جلوگیری از فرآیند خودکار قطع یکطرفه شدن تلفن همراه مشترکین بدهکار نسبت به حفظ سلامت و پیشگیری از مبتلا شدن ساکنین جزیره کیش به عفونت های تنفسی؛ ارائه خدمات غیر حضوری خود را توسعه داده است.
گفتنی است ارائه خدمات شرکت اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش" تله کیش" شامل: پرداخت قبوض غیر حضوری به روش: مراجعه به سامانه Pay.TeleKish.ir و یا شماره گیری سامانه های کد دستوری: *788*23# *724*1*2*1#، و یا با استفاده از اپلیکیشن کیش پی، اپلیکیشن ایران کارت، اپلیکیشن ۷۲۴، اپلیکیشن نوین پی، اپلیکیشن پات نسبت به پرداخت قبض به صورتی غیر حضوری اقدام کنند.
همچنین خدمات غیرحضوری سامانه *934# شامل: استعلام قبض پایان دوره و میان دوره، فعال سازی/لغو بسته اینترنت، استعلام باقیمانده حجم بسته، فعالسازی/لغو و استعلام بسته رزرو،لغو تمدید خودکار بسته اینترنت، فعالسازی/غیرفعالسازی رومینگ بین الملل می باشد.
شایان ذکر است مشترکین این شرکت می توانند از طریق استفاده از خدمات غیرحضوری سامانه My.TeleKish.ir نسبت به مشاهده و پرداخت قبوض و ریز صورتحساب و خرید سیم کارت و ارسال پیام انبوه اقدام کنند.