ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی در قرارگاه مردمی

بیست و سومین گردهمایی "قرارگاه مردمی" با حضور تعداد60 دندانپزشک و دستیار در راستای ارائه خدمات رایگان دنداپزشکی به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در جزیره کیش مستقر شدند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، با حمايت استانداري هرمزگان، سازمان منطقه آزاد كيش و هوافضاي سپاه؛ قرارگاه مردمی از امروز سه شنبه 25 بهمن در سالن تنیس روی میز مجموعه ورزشی المپیک کیش در دو شیفت کاری "صبح و عصر" آماده ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی این منطقه هستند.

بنابراین گزارش، در این طرح روزانه با ویزیت تعداد ٢٥٠ نفر مراجعه کننده؛ هر نفر از دو يا سه خدمات دندانپزشکی که شامل "درمان ریشه، كشيدن دندان، ترمیم، جراحي و راديولوژي" است برخوردار می شوند.

خدمات رایگان دندانپزشکی که از امروز سه شنبه 25 بهمن ارائه می شود تا جمعه بیست و نهم ادامه خواهد شد و ساکنان جزیره هندورابی نیز می توانند از این خدمات رایگان بهره مند شوند. 

لازم به ذکر است قرارگاه مردمی يكي از قديمي ترين گروه هاي جهادي است که بیست و سومین گردهمایی آن در راستای مسوولیت های اجتماعی در جزیره کیش برگزار می شود.