به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش،‌ سعید پورزادی در این نشست گزارش عملکرد کمیته‌های نوروزی و وظایف محوله در جلسات پیشین را بررسی کرد و در ادامه، ایجاد شرایط مناسب برای اسکان مسافران از وظایف مهم کمیته‌ های نوروزی برشمرد.

پورزادی بر مدیریت شهری در حوزه‌های مختلف، فراهم ساختن الزامات فضای سبز، نورپردازی‌های معابر، مسیرها، و ایمن‌سازی اسکله‌های تفریحی تاکید کرد و در ادامه افزود: برای ساماندهی و ایجاد ظاهری شایسته‌ در ناوگان حمل و نقل عمومی، کارکنان و نظارت شبانه روزی بر چگونگی ارائه خدمات این حوزه نیز تمهیدات ویژه در نظرگرفته و اعمال شود.

 سعید پورزادی بر آمادگی کامل نیروهای آتش‌نشانی و امدادی در جزیره کیش و بندر چارک نیز تاکید کرد.

همچنین به دستور پورزادی ساماندهی جدی بازارهای میوه و تره‌بار و بازار ماهی در حوزه تامین کالاهای اساسی در اولویت امور این بخش قرار گرفت.وی با تاکید بر ایجاد اوقاتی با خاطرات ماندگار برای گردشگران، بر استفاده از ظرفیت‌های ائمه محترم جمعه کیش از طرح‌های فرهنگی و هنری در حوزه گردشگری استقبال کرد.

مسئول اداره‌ امور سازمان منطقه آزاد کیش در سومین نشست ستاد تسهیلات نوروزی از تامین و ذخیره‌سازی آب، برق و سوخت مورد نیاز جزیره در ایام نوروز خبر داد و بیان داشت: تامین داروی برای داروخانه‌ها و افزایش کادر درمان و تجهیزات پزشکی نیز به میزان کافی انجام شده است.

پورزادی در پایان ضمن بررسی شرایط میزبانی جزیره هندورابی، بر لزوم توجه به محدودیت‌ها، معضلات زیست محیطی و آسیب به محدوده تخم‌گذاری لاک‌پشت‌ها اشاره داشت و دستوراتی نیز در خصوص استقرار پایگاه هلال‌احمر، آمادگی پزشکی و چادر جهت شرایط خاص صادر کرد.اطلاع‌رسانی همیشگی به مسافران و گردشگران، نظارت دقیق بر نرخ کالا و خدمات، افزایش ساعات کار بانک‌ها و مراکز تجاری با هدف خدمت‌رسانی ممتاز به گردشگران، رسیدگی لحظه‌ای به شکایات در کمیته نظارت، از دیگر مواردی بود که در این نشست مطرح و بررسی شد.

 گفتنی است در سومین نشست ستاد نوروزی کیش، روسای سیزده گانه کمیته‌ها نیز حضور داشتند و گزارش کاملی از اقدامات انجام شده و نیاز حوزه‌ های مربوطه ارائه دادند.