ارائه‌ی آموزش‌های تخصصی توسط دانشگاه علامه طباطبایی در کیش

نماینده و سفیر دانشگاه علامه طباطبایی از افتتاح مرکز آموزش‌های آزاد، تخصص و مهارت‌افزایی به‌عنوان اولین گام برای به ارمغان آوردن نام علامه به کیش خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سید جلیل جوادی، در نشست با اصحاب رسانه، محور فعالیت دانشگاه علامه طباطبایی در مرکز کیش را آموزش‌های تخصصی آزاد و ارائه‌ی دوره‌هایی که منتج به گواهینامه می‌شود عنوان کرد و افزود: آموزش‌های مقطعی در فازهای بعدی دانشگاه قرار دارد.

وی دانشگاه علامه طباطبایی را یکی از معتبرترین نام‌های علوم انسانی در خاورمیانه عنوان کرد و گفت: گواهینامه‌های این دانشگاه در سراسر کشور معتبر و مستند هستند.

دکتر جوادی از بزرگ‌ترین نام‌های علوم ارتباطات و رسانه، مانند غلامحسین افخمی، علی‌اصغر کیا، پاکدل و فرقانی نام برد و ادامه داد: برگزاری دوره‌هایی به‌منظور ارتقای علم رسانه و اعطای گواهینامه‌ معتبر در دستور کار این مرکز قرار دارد.

نماینده دانشگاه علامه با تاکید بر تمرکز این مرکز بر دوره‌های مدیریت، تصریح کرد: دوره‌های مدیریت کسب و کار، مدیریت عالی کسب‌وکار،  مدیریت ارشد کسب و کار  دوره‌های MBA  و DBA، دوره‌های آموزش هتل‌داری و گردشگری، دوره‌های روانشناسی، دوره‌های آموزش زبان و مانند آنها با ارائه‌ی حضوری و مجازی برای آموزش در این مرکز انتخاب و برنامه‌ریزی شده‌اند.

جوادی، جهت ثبت‌نام، سایت علامه طباطبایی را معرفی کرد و گفت: علاقه‌مندان با مراجعه به این سایت و مشاهده‌ی تقویم دوره‌ها، می‌توانند دوره‌های موردنظر خود را انتخاب و ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره به هزینه‌های ۲۰ تا ۳۰درصد کمتر این دوره‌ها به نسبت دانشگاه‌های دیگر تصریح کرد: این دوره‌ها، به‌‌صورت‌ بلندمدت و کوتاه‌مدت برگزار خواهند شد.

دکتر جوادی از انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با جامعه‌ی بازاریان کیش به عنوان اولین نمونه در کیش خبر داد و تصریح کرد: به موجب این تفاهم‌نامه، دوره‌هایی در راستای ارتقای سطح علمی تجار، بازرگانان و بازاریان کیش برگزار خواهد شد و فعالین اقتصادی از شیوه‌ی فروش سنتی عبور خواهند کرد.

وی اولین دوره‌ی این مرکز را، دوره‌های MBA در جهت آموزش بازاریان کیش اعلام کرد و گفت: این دوره‌ها با شهریه‌ی حدود ۱۲ میلیون تومان، اوایل بهمن‌ماه آغاز خواهد شد. مدت‌زمان این دوره‌ها در صورت ارائه‌ی فشرده ۵ماه، و در غیر آن حدود ۱۲ ماه خواهد بود.

نشست نماینده و سفیر دانشگاه علامه طباطبایی در کیش با اصحاب رسانه، صبح ۱۲دی‌ماه در محل این دانشگاه واقع در بلوار ایران، روبه‌روی سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.