اجرای طرح پاکسازی سواحل با مشارکت ساکنان کیش

ساکنان طبیعت ‌دوست کیش هفت نقطه از سواحل کیش را با هدف حفظ محیط زیست و ترویج این فرهنگ پاکسازی کردند.

به گزارش روابط‌ عمومی و امور بین ‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، گروه های مردمی و ارگان‌های مختلف جزیره عصر جمعه ۱۳اسفند در پاکسازی سواحل و اماکن تاریخی مشارکت کردند و با همکاری گسترده شرکت کنندگان ، سواحل هتل ترنج، کایتبردینگ، روستای باغو، مجموعه نخلستان، پارک آبی اوشن، ساحل ماشه، اسکله تفریحی و منطقه جنگلی روبروی شهرک رز پاکسازی شد.

حسین شیرازی منش که مدیریت اجرای این طرح را برعهده داشت، مشارکت ساکنان کیش در امر پاکسازی سواحل را قابل ستایش دانست و گفت: این طرح از سال‌های گذشته با همکاری فعالان بخش خصوصی، سازمان منطقه آزاد کیش، شرکت عمران، آب و خدمات، اداره محیط زیست و دوست‌داران محیط زیست جزیره کیش به ‌طور مستمر برگزار شده است.

وی با بیان اینکه کیش در بسیاری از موارد همیشه الگو بوده و این فرهنگ‌سازی در جزیره نیز شکل گرفته است افزود:طرح پاکسازی سواحل، مورد استقبال مردمی به ویژه بانوان و کودکان قرار گرفته و ما با پشتیبانی یکی از شرکت های فعال کیش برای تقدیر از شرکت‌کنندگان، جوایزی به اعتبار ۲۱۰ میلیون ریال در نظر گرفته ایم.

گفتنی است طرح پاکسازی سواحل کیش در آذر سال جاری با حضور سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش و محوریت تحقق اقتصاد چرخشی در حوزه‌ "پسماند و بازیافت" اجرا شد.