اجرای طرح های بزرگ حاصل هم افزایی بخش خصوصی با سازمان منطقه آزاد کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش مشارکت بخش خصوصی توانمند و مجرب در تصمیم گیری های سازمان را راه گشای اجرای طرح های بزرگ این منطقه عنوان کرد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، غلامحسین مظفری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش شامگاه سه شنبه 28 بهمن در مجمع توسعه و نوآوری سازندگان کیش؛ ارائه پیشنهادات و ایده های نوآوارنه از سوی فعالان بخش خصوصی در تصمیم گیری های سازمان منطقه آزاد کیش را مهم و مثبت ارزیابی کرد.

مظفری با بیان این که مراکز گردشگری جزیره کیش قطب گردشگری کشور است اظهار داشت: بخش خصوصی به عنوان مشاور مجرب در کنار سازمان منطقه آزاد کیش در ارائه خدمات با کیفیت و حفظ برند کیش نقش موثری ایفا می کند.

به گفته مظفری با ارایه پیشنهادات و ایده های نوآورانه بخش خصوصی کیش می توانیم طرح های بزرگ گردشگری را در این منطقه اجرا کنیم.

وی با تاکید بر این که جزیره کیش از ویژگی های خاص و ظرفیت های قابل توجهی در حوزه های "اقتصادی، عمرانی،گردشگری، فرهنگی و هنری" برخوردار است افزود: سازمان منطقه آزاد کیش با ایجاد زیر ساخت های لازم و فراهم کردن شرایط ایده آل برای فعالان بخش خصوصی، از ارایه ایده های نو و طرح های بزرگ اقتصادی استقبال می کند.

غلامحسین مظفری طراحی و اجرای طرح های بزرگ بخش خصوصی کیش را به عنوان سرمایه اصلی کشور برشمرد و تصریح کرد: توسعه ساختار اداری سازمان منطقه آزاد کیش در کنار هم افزایی و همراهی بخش خصوصی موجب اجرای طرح های بزرگ اقتصادی و گردشگری در این منطقه خواهد شد.

مظفری بهره گیری از تجارب بخش خصوصی در اصلاح شیوه نامه های منطقه آزاد کیش را یک اقدام ارزشمند در این منطقه عنوان کرد و گفت: هنر مجموعه بخش خصوصی و سازمان منطقه آزاد کیش داشتن گوش شنوا و چشم بینا است تا تمام موضوعات و مشکلات پیش رو شناسایی و برای برطرف کردن آن راه کارهای جدید ارائه کند.

وی اظهار داشت: نتیجه هم افزایی و هم فکری بخش خصوصی با سازمان منطقه آزاد کیش و استفاده از فرصت های ایجاد شده در این منطقه توسعه و پیشرفت جزیره کیش است.

رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش افزود: با توجه به این که طرح ساماندهی سواحل کیش در دستور کار شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش قرار گرفته است ارائه پیشنهادات بخش خصوصی راه گشای این طرح مهم و ارزشمند خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود افزود: برای اجرای طرح های نوآورانه هیچ محدودیتی وجود ندارد و با طراحی کاربری ها می توانیم برای توسعه صنعت گردشگری این منطقه کمک کنیم و بهترین خدمات را به گردشگران ارایه دهیم.

غلامحسین مظفری بر ضرورت تشکیل کمیته ای در حوزه بصری و معماری جزیره کیش اشاره کرد و اظهار داشت: برای اجرای یک طرح ماندگار و با کیفیت در محور امیر کبیر مسابقه ای برگزار شد و تعداد ۶۰ شرکت توانمند و متخصص از سطح کشور شرکت کردند و نتیجه نهایی آن ارائه یک طرح ایده آل برای این منطقه بود.

مظفری با بیان این که از طرح های نوآورانه در جزیره کیش استقبال می کنیم گفت: جزیره کیش موضوعات بی شماری برای اجرای طرح های نو دارد و ایده ماشه نیز از جمله طرح هایی است که توسط تیم های متخصص طراحی و با مشارکت 13 گروه از معماران کشور در مسابقه ایده ماشه اجرایی شد.

وی همچنین بندر آفتاب را یکی از ظرفیت های ارزشمند برای توسعه و رشد این منطقه عنوان کرد و افزود: در این بندر می توان طرح های زیادی در حوزه های صنعتی، خدماتی و عمرانی طراحی کرد.

شایان ذکر است در این جلسه بخش خصوصی با تاکید بر اهمیت هم افزایی و همراهی با سازمان منطقه آزاد کیش، توانمندی بخش خصوصی را ضامن قدرت و بقای این سازمان و رشد و توسعه منطقه عنوان کردند.

فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران بخش خصوصی کیش در این نشست برای تحقق تحولات بزرگ اقتصادی، عمرانی و گردشگری در منطقه آزاد کیش اعلام آمادگی کردند.