اجراي طرح پانزده روزه ممنوعيت تردد در سواحل كيش

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي ويژه كيش از اجراي طرح پانزده روزه ممنوعيت تردد ساكنان و گردشگران به ويژه با موتورهاي شارژي در سواحل كيش خبر داد

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، سرگرد محمدزنگانه معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي ويژه كيش از همكاري و تعامل سازنده تمام ساكنان كيش و گردشگران در راستاي تحقق پذيري اين طرح مهم با هدف پيشگيري از گسترش ويروس كرونا، گفت: همكاري و همراهي ساكنان كيش در اجراي طرح ممنوعيت تردد در سواحل قابل تقدير است.

‎سرگرد محمدزنگانه خاطر نشان كرد: ١٦ تیم از نیروهای‌ پلیس در راستای اجرای مصوبات شورای سلامت كيش و طبق دستور دادستان نسبت به عدم تجمعات در سواحل جزيره اقدام شده و شاهد کاهش این تجمات هستیم.

‎وي در ادامه تصريح كرد: اجراي اين طرح سبب قطع زنجيره شيوع ويروس جهش يافته كرونا ميان تمام ساكنان كيش خواهد شد.

به گفته زنگانه طبق مصوبات شورای سلامت كيش، نیروهای پلیس نسبت به ساماندهی افرادي كه با موتورهاي شارژي در سواحل كيش سبب ايجاد تجمع مي شوند اقدام کرده است.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي ويژه كيش جابه جایی مسافران از طریق خودروهای عمومي‎كه داراي مجوز هستند به تمام سواحل" کشتی یونانی، مسیرهای منتهی به کلبه هور و جاده جهان" ممنوع اعلام کرد.

‎محمد زنگانه گفت:هدف اصلی از اجرای طرح محدودیت تردد شبانه، توقف و ورود افراد به سواحل به منظور حفظ و ارتقاي سلامت مردم و جلوگيري از گسترش شيوع بيماري كرونا در این منطقه مورد توجه قرار گرفت.

زنگانه در خصوص مطالبه حداکثری مردم در خصوص ‎برخورد با رانندگان متخلف و مدیریت ترددگروهی موتورهای شارژی در سواحل و سطح شهر، تجمع مسافران در سواحل و عدم توجه به مصوبات شورای سلامت، اظهار داشت: طرح های ابلاغی موضوع برخورد با متخلفین به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است.

‎معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه کیش تاکید کرد: اكثر مردم، صنوف و مجموعه های فعال در جزیره نسبت به رعایت ضوابط ابلاغی اهتمام ويژه دارند و امیدواریم تمام افراد برای حفظ جان خود و سایرین کوشا باشند.