معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش اعلام کرد؛

ابلاغ مصوبات شورای سلامت تنها از سوی سخنگوی شورا قابل استناد است

سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با ابراز نگرانی از انتقال اخبار نادرست از سوی برخی مجاری اطلاع‌رسانی تاکید کرد، اخبار شورای سلامت کیش، تنها از سوی سخنگوی این شورا ابلاغ می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش و دبیر شورای سلامت جزیره در راستای اطلاع‌رسانی صحیح و حساسیت انتقال مصوبات شورای سلامت کیش گفت: اخیرا مشاهده شده که برخی با استناد به مصوبات شورای سلامت، مطالبی در فضای مجازی نشر داده‌اند که خلاف رویه معمول و جاافتاده در زمینه اطلاع‌رسانی مصوبات این شورا است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان با تاکید به استفاده از اخبار مورد تایید شورای سلامت گفت: مصوبات این شورا صرفا توسط محمدرضا رضانیا سخنگوی شورا به اطلاع مردم شریف رسانده می‌شود و انتشار هر مطلبی غیر از این روال فاقد وجاهت بوده و به‌منزله شایعه‌پراکنی قلمداد می‌شود.

پورعلی با اشاره به برگزاری شورای سلامت گفت: این شورا با اعتقاد راسخ به شفافیت در اطلاع‌رسانی و همچنین اطلاع‌رسانی به‌هنگام با هدف ارتقای سطح ایمنی و سلامت روحی و روانی و جسمی مردم در تلاش است تا فرایند موجود را حفظ و تقویت کند.

وی با اشاره به لزوم همکاری تمامی نهادهای دولتی و خصوصی در زمینه اجرای مصوبات شورا گفت: با ظرفیت موجود در شورا و همچنین همکاری بخش‌های خصوصی و دولتی و هم‌افزایی همه اعضا، مبارزه و کنترل این ویروس را به جد دنبال می‌کنیم.

گفتنی است، تمامی مصوبات شورا از طریق سایت Kish.ir و همچنین صفحه اینستاگرام سازمان با آدرس https://www.instagram.com/kish.ir/ قابل پی‌گیری است.