آمادگی کیش برای برگزاری مسابقات فوتسال در سطح آسیا

مهدی کشاورز در مراسم اهدای جام قهرمانی نخستین المپیاد فوتسال پسران زیر ۱۸ سال کشور از آمادگی کیش برای برگزاری مسابقات فوتسال در سطح ملی و آسیا خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، نخستین المپیاد فوتسال پسران زیر ۱۸ سال کشور با حضور ۳۰ تیم از سراسر کشور به مدت چهار روز در جزیره کیش برگزار شد.

در دیدار پایانی این مسابقات تیم تهران با تک گل نیمه دوم خود مقابل ‌خراسان رضوی به پیروزی رسید و قهرمانی این مسابقات را از آن خود کرد و در دیدار رده بندی هم هرمزگان توانست در ضربات پنالتی سه بر دو مقابل قم به پیروزی برسد.

مهدی کشاورز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در حاشیه این مراسم با اشاره به حضور ۵۰۰ ورزشکار از 30 استان در این دوره از مسابقات کشور و ابراز رضایت از برگزاری منظم و خوب این مسابقات گفت: این مسابقات در راستای اجرای عدالت اجتماعی در حوزه ورزش برگزار شد؛ به طوری که برای تشکیل تیم ملی از طریق برگزاری این مسابقات 50 نفر استعداد برتر جهت شرکت در اردوی تیم ملی جوانان شناسایی شدند که از استان های کمتر توسعه یافته بودند.

وی خاطر نشان کرد:در این دوره از مسابقات، امکان ماندن تیم هایی که از مسابقات حذف می شدند؛ در جزیره کیش فراهم شد تا بازیکنان این دوره از مسابقات که زیر 18 سال سن دارندودور از خانواده هستند؛ با فضای فوتبال و ورزش آشنا شوند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از آمادگی کیش برای برگزاری مسابقات فوتسال در سطح آسیا خبر داد و گفت: پیشنهاد میزبانی برگزاری مسابقات فوتسال خانم ها، به مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال کشورمان ارائه شده که این موضوع در حال بررسی است.

کشاورز خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقات فوتسال در رده های پایین سنی، این امکان را فراهم می کند تا با کشف استعدادها، بتوانیم به صورت پایدار، رتبه های بین اول تا چهارم را در دنیا داشته باشیم.

گفتنی است آیین اختتامیه نخستین المپیاد فوتسال پسران زیر ۱۸ سال کشور، مهدی کشاورز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی و وحید شمسایی سرمربی تیم ملی بزرگسالان تیم ملی فوتسال نیز حضور داشتند.