آماده سازی کمپ های اسکان نوروزی در جزیره کیش

رئیس کمیته اسکان و خدمات رفاهی ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی 1402 با حضور در برنامه زنده صبحگاهی کیشانه از آماده سازی کمپ های اسکان نوروزی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محسن نظرپور رئیس کمیته اسکان و خدمات رفاهی ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی، صبح سه شنبه نهم اسفند با حضور در برنامه زنده تلویزیونی کیشانه صدا و سیمای مرکز کیش، برنامه ها و خدمات این کمیته را در راستای ارائه خدمات با کیفیت به گردشگری نوروزی تشریح کرد.

نظرپور، گفت: مسافران نوروزی برای اسکان در کمپ های خانوادگی می توانند به مصلی کیش مراجعه کنند و دهکده المپیک نیز به عنوان کمپ مجردی برای پذیرش مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

به گفته نظرپور تعداد 3 کمپ اسکان ویژه خانواده های جانبازان و شهدا در این ایام پیش بینی شده است.

رئیس کمیته اسکان و خدمات رفاهی ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی، خاطر نشان کرد: گردشگرانی که قصد اقامت در کمپ های اسکان نوروزی را دارند باید از چادرهای شخصی خود در محل های مشخص شده استفاده کنند.

محسن نظرپور در رابطه با ساماندهی حمل و نقل عمومی کیش، افزود: تمام ناوگان های حمل و نقل عمومی از جمله تاکسی ها و مینی بوس ها با انجام معاینه فنی و برگزاری دوره های آموزشی ویژه رانندگان؛ آماده ارائه خدمات با کیفیت به مهمانان نوروزی هستیم.

شایان ذکر است، افزایش حجم تصفیه خانه فاضلاب کیش، طرح آسفالت معابر و خیابان ها، نوسازی، رنگ آمیزی و گلکاری و زیباسازی فضای سبز شهری، تفکیک زباله از مبدا، نورپردازی فضای شهری و بازارها و میادین متناسب با ایام  نوروز، اعیاد شعبانیه و ماه مبارک رمضان، اتمام طرح آسفالت و دوبانده شدن جاده جهان، تامین سوخت در جزیره هندورابی و جذب 12 آتش نشان بومی از دیگر مباحث عنوان شده در این برنامه زنده تلویزیونی بود.