آماده سازی بیمارستان کیش برای غربالگری اقشار مختلف جامعه

با هدف غربالگری بیماران کرونایی، مشکوک و بستری در بخش تنفسي و همینطور بیمارانی که از سوی مرکز توسعه سلامت به بیمارستان کیش مراجعه می کنند به آنان خدمات ارائه می شود

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مصطفی نادعلی نژاد رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش از تهیه 400 عدد کیت پی سی آر و 400 عدد کیت استخراج خبر داد و گفت: با خریداری 2 هزار کیت و برنامه ریزی های صورت گرفته ظرف 72 ساعت آینده می توانیم به صورت گسترده از مراجعه کننده های مختلف نمونه گیری انجام دهیم.

مصطفی نادعلی نژاد در خصوص انجام تست کرونا در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش اظهار داشت: بیمارستان کیش در هفته پیش رو به بیماران مشكوك و بیمارانی که از سوی مرکز توسعه سلامت کیش مراجعه می کنند اختصاص یافته است و شرکت ها و گروه های مختلفی که متقاضی انجام تست کرونا را به صورت آزاد دارند می توانند از هفته آينده به این مرکز مراجعه کنند.

نادعلی نژاد در ادامه افزود: با تمهیدات و برنامه ریزی های صورت گرفته در آینده نزدیک می توانیم تست کرونا را در سطح گسترده ای انجام دهیم.

رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش با اشاره به این که شرایط جزیره کیش نسبت به دیگر شهرهای استان های مختلف کشور متفاوت است گفت: با نگاه ویژه ای که به جزیره کیش داریم تلاش بر این است نسبت به تقویت آرامش اجتماعی و اقتصادی گام های موثری در این منطقه برداریم.

مصطفی نادعلی نژاد در پایان گفت: تنها راه کاری که می تواند در راستای اقدامات پیشگیرانه از شیوع بیماری کرونا موثر باشد عملیاتی کردن فاصله گذاری اجتماعی و فرهنگ سازی رعایت پروتکل های بهداشتی است که این مهم با بهره گیری از تبلیغات محیطی و رسانه های ارتباط جمعی در آگاهی بخشی از خطرات ناشی از کرونا امكان پدير خواهد بود.

--