آغاز به کار نهمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و هوانوردی کشور از فردا در کیش

نهمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و هوانوردی کشور از فردا در جزیره کیش آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، نهمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و هوانوردی  از فردا دوشنبه 5 آذر در جزیره کیش آغاز می شود.

مراسم افتتاح این رویداد مهم صنعت هوایی کشور با حضور مسئولان کشوری ومحلی از ساعت 9:00 در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی کیش آغاز می شود.

نمایشگاه صنایع هوایی نیز از ساعت 11 و سی دقیقه با حضور مسئولان و علاقمندان به صنعت هوایی در فضایی به وسعت 17 هزار مترمربع و در سه سالن سرپوشیده با حضور 100 شرکت داخلی وخارجی  و نمایندگانی از کشورهای روسیه، آلمان وایتالیا آغاز به کار می کند.

در بخش نمایش هوایی نیز که در ضلع شمال شرقی فرودگاه بین المللی کیش در فضایی به وسعت 100 هزار مترمربع برگزار می شود 4 تیم پرنده از ساعت 14 و سی دقیقه تا 16 و سی دقیقه به اجرای نمایش های هوایی می پردازند.

معرفی منطقه آزاد کیش به عنوان مقصد برتر گردشگری کشور، نمایش توانمندیهای صنایع هوایی و هوا فضایی کشور، نوسازی و به روز رسانی فرودگاه ها و ناوگان هوایی کشور، حمایت از شرکت های دانش بنیان هوایی و هوانوردی و جلب سرمایه گذاران داخلی وخارجی از اهداف اصلی برگزاری این رویداد صنعت هوایی کشور درکیش است.

گفتنی است علاوه بر حضور مقامات بلند پایه لشکری وکشوری واهمیت این نمایشگاه درعرصه های ملی و بین المللی و ضمن برگزاری سمینارها و نشست های تخصصی با حضور فضانوردان و متخصصان صنایع هوایی داخلی وخارجی، در حوزه فضایی با حضور تیمی 5 نفره از منجمین و اخترشناسان کشور و با ایجاد رصد خانه سیاربرای دیدن آسمان کیش در شب، اقدامی اثرگذار و جالب توجه برای متخصصان، جوانان و نوجوانان پیش بینی شده است.