از سوی رییس بیمارستان کیش اعلام شد؛

آخرین وضعیت آماری بیماران کرونا مثبت بستری در کیش

رئیس بیمارستان کیش آمار رسمی مبتلایان، بهبود یافتگان و بیماران کرونا مثبت بستری در جزیره را تشریح کرد.

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش؛ مصطفی نادعلی‌نژاد در این خصوص گفت: 8 مورد جدید با تست کرونا مثبت در جزیره شناسایی شدند که با این رقم، در مجموع تعداد مبتلایان در کیش به 21 نفر رسید.

وی افزود: از این 21 مورد 17 مورد به حال عمومی خوب از بیمارستان ترخیص شدند، 2 مورد فوت کردند و در حال حاضر تنها 2 بیمار در وضعیت بستری به سر می‌برند.

نادعلی نژاد در ادامه گفت: از ابتدای شیوع این ویروس در کشور، 54 مورد مشکوک به کرونا در جزیره کیش بستری شدند که از این تعداد، تست 21 مورد مثبت و 20 مورد منفی گزارش شده است.

رئیس بیمارستان کیش با اشاره به اینکه پس افزوده شدن آخرین آمار، تعداد بیماران کرونا مثبت بستری در کیش به 12 نفر رسید گفت: میزان آمار، نوع و شدت شیوع بیماری قطعا حساسیت‌ها نسبت به مجموعه رفتارهای کیشوندان و مسافران را بالا می‌برد که درصورت افزایش روند رشد، آمار نشانگر وضعیتی خواهد بود که سیستم و کادر درمانی ما پاسخگوی آن نیست.

وی اظهار داشت: با جدیت تمام از کیشوندان درخواست دارم تا با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی، در خانه ماندن و عدم خروج از منزل مگر در مواقع اضطرار یا تامین مایحتاج اصلی زندگی، کمک بزرگی به عدم شیوع هرچه بیشتر این ویروس کنند که در غیر این صورت باعث گسترش ناگهانی این ویروس و آسیب‌های جدی و جبران‌ناپذیر خواهند شد.