پیام تسلیت مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پیامی فرارسیدن سالروز رحلت ملکوتی امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵خرداد را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت فرارسیدن سی و چهارمین سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد پیام تسلیتی صادر کرد.

در پیام تسلیت رحیم سرهنگی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش آمده است:

بسم‌الله الرحمن‌الرحیم

نیمه خرداد یادآور اندوه و حماسه‌ای توأمان است، غم فقدان قافله‌سالار انقلاب و احیاگر نهضت جهانی اسلام در عصر امروز، و نیز حماسه‌ قیام ۱۵ خرداد که آغاز نهضت الهی آن یگانه دوران بود. مردی از تبار اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) که با تأسی به پیامبران الهی بت‌های مدرن عصر معاصر را درهم شکست و مقام خلیفه‌اللهی انسان را به یاد مسلمانان و آزادگان و مستضعفان جهان آورد و به آنان آموخت که سیاست و حکومت را از انحصار خودکامگان عالم به در آورند.

 اگرچه روح بلند او پس از عمری مجاهدت و استقامت، در چنین ایامی از کالبد تن جدا شد و به ملکوت اعلی پیوست، اما امام خمینی حقیقتی همیشه زنده و ماندگار است که گذر سالیان نه تنها موجب از یاد رفتن نام و یادش نخواهد شد، بلکه روز به روز بر استواری و اقتدار نظامی که او بنیانگذارش بود خواهد افزود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالگرد رحلت آن پیر بی‌بدیل به آحاد امت اسلامی به‌ویژه اهالی غیور جزیره‌ زیبای کیش، از کنار سواحل پرشکوه خلیج همیشه فارس به روح بلند آن اقیانوس ایمان و یقین و شهیدان سرفراز ۱۵ خرداد ادای احترام می‌کنم.

ضمن آن‌که به یکایک هم‌وطنان غیور یادآور می‌شوم علیرغم همه مشکلات و موانعی که دشمنان اسلام و انقلاب به ملت قهرمان ما تحمیل کرده اند، امنیت و اقتدار بی‌نظیر جمهوری اسلامی ایران در این نقطه خطیر از جغرافیای جهان را مرهون پیروزی انقلابی هستیم که جرقه آن در ۱۵ خرداد ۴۲ زده شد، میراثی گرانبها که از بنیانگذار کبیر انقلاب و خیل شهیدان بی‌شمارش به نسل ما رسیده است و همه ما وظیفه داریم حافظ این امانت الهی باشیم.

نیمه خرداد امسال نیز فرصتی تازه است که به مرور شیوه‌های نوین برای حراست از این آرمان بزرگ بیندیشیم، به‌ویژه پس از تجربه‌های تلخ و هجمه‌های بی‌سابقه‌ای که در سال گذشته متوجه نظام اسلامی و میهن عزیزمان شد. هرچند ملت قهرمان ما به فضل الهی همچون گذشته از این آزمون نیز سربلند بیرون آمد و داغ شکست و تجزیه ایران را به دل سیاه دشمنان نشاند، اما از یاد نبریم که شرط بقا و استمرار این نهضت مقدس، باور قلبی به اصل ولایت فقیه و تبعیت از جانشین حکیم و مجاهد امام راحل(ره)، حضرت آیت‌الله خامنه ای است.

 امیدوارم همچون سال‌های قبل با حضور پرشور خود در آئین بزرگداشت امام راحل(ره) و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی، مشوق خدمتگزاران خود در سازمان منطقه آزاد کیش باشید.

 رحیم سرهنگی

رييس هيئت مديره و مديرعامل سازمان منطقه آزاد کیش