نقش مدیریتی و راهبری کمیته فرهنگی و اجتماعی ستاد نوروزی کیش

دبیر کمیته فرهنگی و اجتماعی ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی کیش بر نقش مدیریتی و راهبری این کمیته در حوزه های "آب و برق، انرژی و هماهنگی ترافیک شهری" در ایام نوروز تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، عقیل نقشبندی دبیر کمیته فرهنگی و اجتماعی ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی 1402، صبح پنجشنبه یازدهم اسفند با حضور در برنامه زنده تلویزیونی صدا و سیمای مرکز کیش، با اجرای فرهاد فرهادی مجری توانمند برنامه صبحگاهی "کیشانه"، بر ایفای نقش مهم و ارزشمند این کمیته در حوزه های "آب و برق، سلامت، تامین آرد و مواد پروتئینی و سایر اقلام مصرفی، هماهنگی جهت تامین سوخت مورد نیاز، مسائل ارتباطی و مخابراتی، پلیس راهور، بیمارستان، مرکز توسعه سلامت و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری" اشاره کرد و گفت: کمیته فرهنگی و اجتماعی یکی از کمیته های چندگانه ستاد نوروزی در راستای ارائه خدمات شایسته به گردشگران، نقش آفرینی می کند.

نقشبندی اظهار داشت: برگزاری "کنسرت ها، جنگ ها، استیج های سطح شهر، اجرای موسیقی های آئینی و برنامه های خیابانی مانند تئاتر" از جمله برنامه های پیش بینی شده در کمیته فرهنگی و اجتماعی ستاد نورزی می باشد که در دستور کار قرار گرفته است.

وی، خاطر نشان کرد: میزبانی شایسته از مهمانان نوروزی و اجرای برنامه های متنوعی فرهنگی و هنری که به طور حتم جلب رضایتمندی عموم مردم را به دنبال خواهد داشت این اقدام مهم گامی دیگر در راستای ترغیب گردشگران جهت سفر به جزیره کیش می باشد.

نقشبندی در بخش دیگری از سخنان خود بر رعایت گردشگران نورزی از ضوابط و قوانین ابلاغی در حوزه های "بهداشتی، ترافیکی و فرهنگ کیشوندی" تاکید کرد و  گفت: رعایت قوانین نوروزی و توجه به موضوعات یاد شده زمینه ساز مطرح شدن کیش به عنوان جزیره الگو در سطح کشور است.

وی، تعامل و همکاری عموم مردم، دستگاه های اجرایی مستقر در جزیره و کمیته های چندگانه ستاد نوروزی کیش را در ارائه خدمات هر چه بهتر به گردشگران؛ مهم و تاثیر گذار ارزیابی کرد و افزود: با برگزاری چندین جلسه در حوزه های مختلف مانند "آرد و غله، دامپزشکی، ادارات و نهادها، هلال احمر، پایگاه های امدادی در سطح شهر" هماهنگی های لازم برای ایام نوروز انجام شده است.

دبیر کمیته فرهنگی و اجتماعی ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی کیش شماره 124 را به عنوان سامانه پاسخگویی به درخواست ها و پیشنهادات گردشگران در ایام نوروز معرفی کرد.

لازم به ذکر است، بر اساس جدول زمان بندی شده؛ روسای کمیته های ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی 1402 جهت ارائه برنامه ها و اقدامات انجام شده در راستای میزبانی شایسته از مهمانان نوروزی در برنامه زنده صبحگاهی "کیشانه" شرکت می کنند.