در دیدار با هیات سرمایه گذاری اماراتی مطرح شد؛

عبدالملکی: آمادگی مناطق آزاد ایران برای همکاری با کشورهای اسلامی

مشاور رئیس جمهور ودبیرشورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی از آمادگی این شورا برای توسعه همکاری با کشورهای منطقه بخصوص کشورهای اسلامی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش به نقل از فرینا، حجت الله عبدالملکی که در دیدار با هیات سرمایه گذاران کشور امارات متحده عربی سخن می گفت افزود: مناطق آزاد ایران آماده هرنوع همکاری در زمینه تسهیل سرمایه گذاری و توسعه تجارت با کشورهای اسلامی بخصوص امارات است.

عبدالملکی به انتشار کتاب معرفی 370 فرصت سرمایه گذاری مناطق آزاد به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی اشاره کرد و افزود: دراین کتاب زمینه های سرمایه گذاری در هفت منطقه آزاد کشور ایران با ذکر جزئیات فنی و مهندسی و با تاکید بر عملیاتی شدن این طرح ها به تفکیک هر منطقه مشخص شده است که می تواند تسهیل کننده سرمایه گذاران داین مناطق باشد

وی گفت: ما برنامه خاصی برای سرمایه گذاران اماراتی در مناطق آزاد پیش بینی کرده ایم و آماده هرنوع کمک برای تسهیل گری سرمایه گذاران اماراتی در مناطق آزاد ایران هستیم.

مشاور رئیس جمهور افزود: به هفت منطقه آزاد فعلی در کشور ایران هفت منطقه آزاد جدید هم اضافه شده که این مناطق جدید هم می توانند برای سرمایه گذاران ایده ای جذاب باشند و ما آماده معرفی فرصت های سرمایه گذاری دراین مناطق به سرمایه گذاران بخصوص سرمایه گذاران اماراتی هستیم.

عبدالملکی از سرمایه گذاران اماراتی برای سفر به مناطق آزاد کشورمان دعوت کرد و گفت: با این سفر از نزدیک می توانید با ظرفیت های وسیع سرمایه گذاری در این مناطق که سود آوری بالایی نیزدارد آشنا شوید.
در این دیدار اعضای هیات سرمایه گذاری امارات متحده عربی نیز با اشاره به اشتراکات ایران و امارات تاکید و اعلام کردند: این اشتراکات سبب می شود تا زمینه همکاری به آسانی فراهم شود و طرفین بتوانند در عرصه های مختلف همکاری کنند.

این سرمایه گذاران همچنیننمایشگاه برگزار شده در تهران را فرصت مناسبی برای آشنایی با ظرفیت های سرمایه گذاری در ایران دانسته و عنوان کردند می توان بسیاری از ظرفیت های سرمایه گذاری ایران را بالفعل کردتا همکاری دو کشور در حوزه اقتصادیگسترش یابد.