دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با امام جمعه اهل تسنن کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش پس از دیدار با امام جمعه اهل تسنن، به منظور رسیدگی به مشکلات بومیان از منطقه سفین بازدیدکرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان، شامگاه جمعه 12 خرداد، در نخستین دیدار خود با امام جمعه اهل تسنن جزیره، ضمن تاکید بر برقرای عدالت میان ساکنان کیش گفت: رسیدگی به مشکلات بومیان و ساکنان کیش یکی از دغدغه های سازمان است که در کنار رسیدگی به مشکلات سرمایه گذاران جزیره باید به آن توجه شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش رسیدگی به مشکلات معیشتی بومیان جزیره را حائز اهمیت دانست و گفت: با همکاری و همدلی امام جمعه اهل تسنن کیش، نسبت به شناسایی مشکلات اقدام کرده و برای رفع آن ها تلاش خواهیم کرد.

شیخ یعقوب شمس نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از انتصاب رحیم سرهنگی به عنوان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، برخی از مشکلات بومیان جزیره به ویژه ساکنان منطقه سفین کیش از جمله تامین مسکن و سختی های معیشت مطرح کرد و خواستار رسیدگی به این معضلات از سوی مسولان سازمان شد.

گفتنی است؛ مواردی چون رفع مشکلات آب و برق منطقه سفین، سامان دهی اسکله صیادی و تامین سهمیه بنزین قایق های صیادان، تامین برق مساجد، صدور پایان کار ساختمان ها و مجوز ساخت و بیمه از جمله مشکلاتی بود که بومیان ساکن منطقه سفین جزیره در بازدید مدیرعامل سازمان منطقه ازاد کیش عنوان کردند.