بسم الله الرحمن الرحیم


السلام علیک یا خاتم الانبیاء، یا سید المرسلین

السلام علیکم یا اهل بیت النبوه و موضع الرساله

فرا رسیدن رحلت جانگداز و ملکوتی خاتم مهربانى و رحمت، پیامبر عظیم‌الشأن اسلام (ص) و شهادت سبط اکبر و کریم آل طه امام حسن مجتبی (ع) و ذریه بزرگوارش حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا علیه السلام را به تمامی مسلمانان جهان به ويژه ساكنان و گردشگران جزيره كيش تسلیت عرض می کنم.

در واپسين روزهاي ماه صفر دلهاي مسلمانان در سوگ رحلت جانسوز حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله، و شهادت دو ستاره تابناك آسمان امامت و ولايت غرق اندوه و ماتم است.

رسولي كه پيام آور نور و رستگاري و سفیر هدایت بود و رسالت پر بركتش، مسير زندگي انسان را از جهل و خرافه پرستي به سوي تفكر، تعقل و مهر ورزي تغيير داد. زندگاني پرباركريم اهل بيت حضرت امام حسن مجتبي عليه السلام نیزكه با صبوري بي نظير نهال نوپاي اسلام را از گزند توطئه در امان نگاه داشتند و همچنين حضرت امام رضا عليه السلام كه در خفقان حكومت ظلم و جور با برگزاري جلسات مناظره و مباحثه به ترويج احكام الهي و آموزه هاي قرآني پرداختند و در نهايت با زهر كين دشمنان اسلام به شهادت رسيدند هر دو زيباترين جلوه هاي ايثار را براي زنده نگه داشتن آزادگي و حفاظت از شان و عظمت اسلام  به تصوير مي كشند.

در پايان ضمن عرض تسليت مجدد به همه پيروان حق وراستي به ويژه مردم دين دار جزيره زيباي كيش از خداوند منان مي خواهم، یاریمان کند تا در بسط و گسترش ارزش ها و فضایل اخلاقی در جامعه کوشا بوده و با تاسی به سیره رسول مکرم اسلام و ائمه معصومین علیهم السلام در مسیر حق و حقیقت گام برداریم.


غلامحسین مظفری

رییس هیات مدیره و مدیر عامل