آغاز بکار انجمن هوش مصنوعی جزیره کیش

علی سوری از تشکیل انجمن هوش مصنوعی جزیره کیش خبر داد و گفت : با همت بخش خصوصی این انجمن به منظور ارتقا دانش مردم و مسئولان در حوزه هوش مصنوعی تأسیس شده و با همکاری علوم و فنون کیش، برنامه‌های آموزشی در سطوح مختلف بزرگسالان، دانشجویان و کودکان ارائه خواهد داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سرپرست مدیریت فناوری، اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد کیش در رابطه با انجمن هوش مصنوعی، حضور تخصص‌های مرتبط با این انجمن و پاسخ به نیازها و مطالبات جامعه در بخش‌های مختلف، اظهار داشت: سازمان منطقه آزاد کیش در حوزه فناوری و خدمات، اقدامات خوبی را آغاز کرده است و یکی از اقدامات مهم، طراحی و پیاده‌سازی نسخه بهبود یافته و بروزرسانی شده سامانه سرمایه‌گذاری است.

علی سوی، خاطر نشان کرد: این سامانه که به زودی راه‌اندازی خواهد شد، فرآیندهای سرمایه‌گذاری را ساده و بهینه کرده و در کمترین زمان ممکن درخواست‌های سرمایه‌گذاری را دریافت و پیگیری خواهد کرد.

سوری در خصوص طراحی پلتفرمی به نام "کیشوندی" که یکی از پروژه‌های سازمان منطقه آزاد کیش است، بیان داشت: این پلتفرم قرار است امتیازها و تخفیفات مختلفی را به مردم ارائه دهد.

وی در تکمیل سخنان خود، افزود: با توجه به جایگاه و امتیازهایی که افراد به دست می‌آورند، سطوح متفاوتی از جمله برنزی، نقره‌ای و طلایی به آنها تعلق خواهد گرفت و با عنوان "مشوق‌ها" به افراد ارائه می شود و همچنین این پلتفرم مشوق‌های خاصی را برای نوجوانان در نظر گرفته است.

علی سوری در ادامه گفت: نسخه به‌روزرسانی شده‌ای از اپلیکیشن جامع کیش به زودی عرضه خواهد شد و این اپلیکیشن به طور گسترده به حوزه‌های گردشگری و تخفیفات مرتبط با "کیشوندی" می‌پردازد و به عنوان پنجره‌ای به منطقه آزاد کیش عمل کرده و بهترین و مناسب‌ترین قیمت‌ها را بر اساس بررسی قیمت و کیفیت خدمات به مخاطبان پیشنهاد خواهد داد.

به گفته سوری ؛ اقدامات مطرح شده، امکانات و خدمات جزیره کیش را بهبود می‌بخشد و در توسعه و پیشرفت اقتصادی و فناورانه جزیره نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

تلاش‌هایی که به منظور ارتقا امکانات و خدمات در جزیره کیش انجام شده است، منجر به بهبود تجربه سفر و ارتقای زیرساخت‌های فناورانه می‌شود و در نهایت منجر به پیشرفت این منطقه خواهد شد