حضور رحیم سرهنگی در دومین روز تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان در کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در دومین روز تمرین تیم ملی فوتبال در نخستین زمین چمن هیبریدی کشور در کیش بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی در دومین روز از اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان با حضور در محل تمرین با ملی پوشان دیدار کرد.مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این دیدار با محکوم کردن جنایت تروریستی در شهر کرمان و گرامیداشت یاد شهدای این حادثه گفت: موج نفرت و انزجاری که حادثه کرمان در دل و ذهن هموطنانمان ایجاد کرد تا همیشه درخاطرمان می ماند اما نیاز است روحیه مردم شریف کشورمان با امید آفرینی ورزشکاران قوت بگیرد.

وی افزود: بی شک تیم مای فوتبال کشورمان نقش بسزایی در شادی بخشی و غرور آفرینی ملی دارند و امیدوارم در بازی با تیم بورکینافاسو و رقابت های آتی شاهد افتخار آفرینی تیم کشورمان باشیم.

رحیم سرهنگی تاکید کرد: زمین هیبریدی جزیره کیش که دارای استانداردهای بین المللی است شرایط مناسبی برای تمرینات تیم ملی و برگزاری رویدادهای بین المللی فراهم کرده است و جزیره کیش آمادگی میزبانی از اردوها و رقایت های ملی و بین المللی را دارد.

مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال کشور نیز در این دیدار ضمن تسلیت شهادت هموطنانمان در حادثه تروریستی کرمان گفت: زمین تمرینی مناسب و شرایط مشابه آب وهوایی با قطر ، فرصت تمرینی خوبی برای تیم ملی در جزیره کیش فراهم کرده است. 

وی در پایان با تقدیر از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: زیرساخت های مناسب جزیره کیش ومدیریت وبرنامه ریزی انجام شده باعث شده ایت تیم های ملی فوتبال وفوتبال ساحلی کشورمان هر دو تمرینات خوبی در جزیره کیش داشته باشند.

گفتنی است تیم ملی فوتبال کشورمان جمعه ۱۵ دی در اولین زمین چمن هیبریدی کشور در جزیره کیش در یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم بورکینافاسو می رود .