افزایش ماندگاری گردشگر، سیاست سازمان منطقه آزاد کیش در اولویت انتخاب سرمایه گذار

سرهنگی گفت: سیاست سازمان منطقه آزاد کیش حمایت همه جانبه از سرمایه گذاری است که افزایش زمان ماندگاری گردشگران در کیش را در پی داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی به همراه معاون اقتصادی و سرمایه گذاری، مشاور و سرپرست اداره کل حوزه مدیرعامل، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل و دستیار ویژه و رئیس دفتر مدیرعامل این سازمان، شنبه اول اردیبهشت از دو مجموعه "سفر به دور دنیا" و مجموعه گردشگری" تم پارک سنتر کیش" بازدید کردند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در حاشیه این بازدید با استقبال از سرمایه گذاری انجام شده در مجموعه "سفر به دور دنیا" و مجموعه گردشگری" تم پارک سنتر کیش" گفت: بخش خصوصی فعال در کیش هم‌افزایی، حمایت و احساس مسئولیت لازم جهت نقش آفرینی در توسعه گردشگری پایدار در این منطقه را دارا است.

سرهنگی با بیان این که اطلاع رسانی گسترده در خصوص معرفی بسته های سرمایه گذاری از سال گذشته با حضور گسترده در نمایشگاه های داخلی و خارجی آغاز شده است؛ گفت: بهره مندی از تمامی ظرفیت‌ها برای توسعه سرمایه گذاری در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش قرار دارد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این جزیره کیش امن ترین منطقه برای سرمایه گذاری است؛ از عزم جدی این سازمان در کاهش فرایند اداری خبر داد و افزود: اولویت انتخاب سرمایه گذار، با سرمایه گذاری است که منجر به افزایش زمان ماندگاری گردشگران در کیش شود.

  گفتنی است مجموعه سفر به دور دنیا در مجموعه بازاردیپلمات منطقه سفین، سفری اسرار آمیز به 14 کشور در دنیا است که آشنایی با فرهنگ، زبان، آب و هوا ،حیات جانوری، جمعیت، خوراک و پوشاک و اقتصاد این کشورها را با بهره مندی از فن آوری های روز دنیا شامل نورپردازی های پیشرفته وسیستم ویدئو مپینگ در تم های مختلف فراهم می کند. 

همچنین مجموعه گردشگری تم پارک سنتر کیش"، به عنوان یکی از جدیدترین، پیشرفته‌ترین و در عین حال جذاب ترین مجموعه های گردشگری تفریحی در مساحتی بالغ بر ۳۵۰۰ مترمربع در ساختمان نماد کیش است. این پروژه بزرگ شامل دو مجموعه منحصر بفرد است . 

اولین مجموعه پارک جادویی است که یکی از بزرگترین تم پارک های خطای دید در منطقه خاورمیانه است و مجموعه دوم، یکی از بزرگترین ژوراسیک پارک و پارک اژدهای سرپوشیده در منطقه است که شامل تنوع زیادی از دایناسورهای متحرک همراه با تم های اختصاصی و نیز انواع اژدها در ابعاد بزرگ و باافکت های بی نظیر است.