پلمپ یک واحد پذیرایی گرانفروش در جزیره کیش

سرپرست مدیریت نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: پيرو بازديدهاي مستمر نظارتي بازرسان معاونت گردشگري این سازمان، يك واحد پذيرايي متخلف به علت گرانفروشی پلمب شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رضا ابراهیم نیا با تاکید بر تشدید نظارت و بازرسی ها از مراکز گردشگری و برخورد با واحدهای صنفی متخلف و فاقد مجوز فعالیت اقتصادی در سطح جزیره کیش خبر داد.

وی افزود: بازرسان و ناظران به صورت گسترده و تمام وقت از مراكز اقامتي، پذيرايي و تفريحات دريايي بازديد مي‌كنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، برخورد قاطع صورت مي‌پذيرد.سرپرست مدیریت نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: در روند پلمب مراکز پذیرایی ابتدا اخطار پلمب صادر و پس از تعیین وضعیت مواد غذایی در بازه زمانی تعیین شده، واحد صنفی پلمب می شود.

ابراهیم نیا ادامه داد:تمام تلاش ناظران و بازرسان معاونت گردشگري این سازمان، فراهم آوردن شرايط و زمینه ای است که مهمانان وگردشگران با آرامش و ثبت خاطرات به یاد ماندنی، از زيبايي‌هاي جزيره كيش بهره‌مند شوند.

وی خاطر نشان کرد: شماره تلفن۱۲۴ به عنوان سامانه پاسخگویی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات در نظر گرفته شده است و عموم کیشوندان و گردشگران می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از جمله گران فروشی، کم فروشی و ... با سامانه یاد شده تماس بگیرند تا در سريع‌ترين زمان ممكن، مورد رسيدگي قرار گيرد.