رئيس دفتر بازرسي دفتر مقام معظم رهبري:

برگزاری کنگره آسیایی اورولوژی درکیش گامی مهم درارتقاء سلامت جوامع بشری

ایجاد همبستگی علمی و تحقیقاتی گسترده تر در منطقه و ارتقاء سلامت جوامع بشری یکی ازمهم ترین دستاورد های کنگره اورولوژی آسیا است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه ازاد کیش ، حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری در  دوازدهمین کنگره آسیایی اورولوژی 2014که شامگاه جمعه 14 اذر در جزیره کیش آغاز شد گفت : با توجه به شرایط جوامع و ضرورت توجه به مراقبت های اورولوژیک فعالیت های این کنگره می تواند زمینه همبستگی علمی و تحقیقاتی گسترده تری را در بین کشورهای منطقه فراهم  کند که در نهایت منجر به ارتقاء سطح سلامت جوامع بشری خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت های گسترده انجمن اورولوژی ایران اظهار داشت : تلاش این انجمن  در زمینه فعالیت های علمی و پژوهشی بسیار قابل تقدیر است و  نامگذاری  روز ملی سلامت مردان در کشور نیز از اقدامات نوآرانه انجمن اورولوژی کشوربرای  زمینه سازی و توجه  بیشتر به سلامت جسمی  افراد بود.

رئيس دفتر بازرسي دفتر مقام معظم رهبري همچنین با تاکید بر اهمیت کسب علم در آموزه های دین مبین اسلام گفت: ما مفتخریم که پیرو آیینی هستیم که یک ساعت تفکر را برتر از هزار سال عبادت  دانسته و جوهر قلم دانشممندان را از خون کشته شدگان در راه خداوند برتر می داند.

حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری افزود: علومی که در خدمت رشد و سعادت جامعه بشری است همواره مورد تایید دین مبین اسلام  بوده است و وجود دانشمندان برجسته مسلمان در طول تاریخ بهترین دلیل  این امر است چرا که نام دانشمندان مسلمان پس از قرن ها در صدر برجستگان علمی جهان در رشته های مختلف علمی قرار دارد.   

 وی تصریح کرد: در دین مبین اسلام تاکید فراوانی بر مهربانی، توجه به همنوع  و رسیدن به وحدت و همبستگی  در سایه دستیابی به علم و دانش شده است و ما همواره تلاش می کنیم تا  با کسب علم و دستیابی به فناوری های علمی به وحدت و همبستگی  دست یافته و در مسیر سعادت واقعی حرکت کنیم.

لازم به ذکر است دوازدهمین کنگره آسیایی اورولوژی 2014 تا 18 آذر در جزیره کیش در مرکز همایش های بین المللی ، پردیس بین المللی دانشگاه صنعتی شریف و هتل شایان  ادامه خواهد داشت .