سرهنگی: نمایندگان مجلس باید نسبت به قوانین مناطق آزاد آگاه باشند

مدیر عامل منطقه آزاد کیش : "من بی تفاوت نیستم و کشورم را دوست دارم" پیام هر ایرانی است که با رای خود به جهان مخابره می کند.

به گزارش روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی با حضور در صدا و سیمای مرکز کیش و شرکت در برنامه "ویژه برنامه من ایرانیم" با دعوت از تمام کیشوندان و گردشگران به شرکت با شکوه در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری گفت:این انتخابات در مناسبات سیاسی منطقه و کشور از اهمیت بسیاری برخوردار است و چشم امید بسیاری از مظلومان کشورهای اسلامی و جبهه مقاومت در یمن، عراق و سوریه به این مهم دوخته شده است.

وی افزود: با شرکت در انتخابات نشان می دهیم که کیان جمهوری اسلامی ایران از قدرت برخوردار است و در این میان کیشوندان و گردشگران کیش با بصیرت و آگاهی از برهه حساس کنونی که دشمن با تبلیغات گسترده سعی در کمرنگ کردن مشارکت مردمی در انتخابات دارد؛ با جدیت از صبح امروز پای صندوق‌های رای حضور پیدا کردند و امروز، روز بزرگ را رقم خواهند زد.

مدیرعامل منطقه آزاد کیش با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند در کار خیر، حاجت هیچ استخاره نیست؛ تاکید کرد: دشمن دو روحیه مردم ایران را فراموش کرده است؛ یکی روحیه مذهبی، دینی و اعتقادی است که شرکت در انتخابات و مشارکت در سیاست های نظام اسلامی را یکی از وظایف شرعی خود می داند و دوم این که هر ملی گرایی و میهن پرستی اجازه نمی دهد کشوردیگری برای سرنوشت ایران تصمیم بگیرد.

  "سرهنگی"با تاکید بر این که فردی را در منطقه غرب استان هرمزگان انتخاب کنیم که نسبت به مناطق آزاد حساس باشد؛ افزود: با انتخاب افراد خبره و آگاه به قوانین چگونگی اداره مناطق آزاد، نماینده خود را برای چهارسال حضور و فعالیت موثردر مجلس شورای اسلامی انتخاب کنیم. 

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به مشکلات اقتصادی و گرانی که بر شانه مردم سنگینی می‌کند؛ تاکید کرد: وضعیت اقتصادی مطلوب نیست و باید بهبود پیدا کند و این مهم، با کمک مردم که در راس و رکن تصمیم گیری کشور هستند و تلاش مسوولان به سرانجام خواهد رسید و اقشار مختلف مردم علیرغم انتقاداتی که هست؛ به این موضوع ایمان دارند و حضور امروز آنان درپای صندوق های رای گواه این مدعا است. 

وی ادامه داد: آنچه در رفع مشکلات نقش پررنگ و مؤثر دارد؛ حضور پرشور در انتخابات و انتخاب افراد اصلح برای مجلس شورای اسلامی است. 

"سرهنگی" تاکید کرد: "من بی تفاوت نیستم و کشورم را دوست دارم" پیام هر ایرانی است که با رای خود به جهان مخابره می کند و این اقدام به مثابه مرزبانی است که از کیان جمهوری اسلامی ایران دفاع می کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گذشت 9 ماه از تصدی خود در سازمان منطقه آزاد کیش گفت: علیرغم تلاش های شبانه روزی همکارانم، از تلاش های انجام شده تا کنون برای کیشوندان راضی نیستم و باید بهتر عمل کنیم و در این خصوص قول خواهیم داد. 

وی ادامه داد: جزیره کیش با دارا بودن ظرفیت خدادادی، می تواند نگین درخشان کشور در توسعه باشد و با همراهی کیشوندان و همه فعالین اقتصادی، نهادها و ارگانهای مستقر در کیش این اتفاق خواهد افتاد.