رحیم سرهنگی در دیدار با رئیس دادگستری جزیره کیش مطرح کرد:

نقش مهم دادگستری کیش در تامین عدالت و امنیت اجتماعی این منطقه بی بدیل است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش: عدالت گستری و مهرورزی توسط قوه قضاییه در راستای حفظ کرامت انسانی و جلوگیری از لغزش فرد در رسیدن به کمال است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی چهارشنبه هفتم تیر 1402 در دیدار با رئیس دادگستری کیش و دادستان عمومی و انقلاب کیش ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه گفت: مبانی و پایه های نظام اسلامی بر اساس عدل بنا شده و در این میان نقش قوه قضاییه نقش محوری در جامعه اسلامی است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این دیدار که به مناسبت هفته قوه قضاییه انجام شد؛ با بیان این که از دیدگاه اسلام، منصب قضاوت، یکی از ظریف ترین، حساس ترین و از مهم ترین جایگاه های اجتماعی است؛ افزود: نقش مهم دادگستری کیش در تامین عدالت و امنیت اجتماعی این منطقه بی بدیل است.

رحیم سرهنگی تاکید کرد: تلاش بی وقفه کارکنان دادگستری کیش در راستای احقاق حقوق مردم و جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال بسیار ارزشمند و ستودنی است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی، وی را مجتهدی فیلسوف، سیاستمدار، مکتب شناس، جامعه شناس سخنران، مدیر و مدبر دانست و افزود: به برکت انقلاب اسلامی و وجود پربرکت شهید بهشتی، جامعه قضایی کشور بر مبنای عدل و عدالت بنا شد و آن شهید بزرگوار، با هوش و ذکاوت مثال زدنی خود در نظام سیاستگذاری و شکل گیری دستگاه قضا نقش مهمی ایفا کرد.

گفتنی است در این دیدار سعید پورزادی معاون عمرانی و زیربنایی، میثم سام بند مشاور و سرپرست اداره کل حوزه مدیرعامل، علیرضا ابراهیم پور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش و امیر ترکاشوند سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش و کامران فردوسی سرپرست بیمارستان کیش نیز حضور داشتند.