قدردانی مطهری زاده از حمایت های همه جانبه سازمان منطقه آزاد کیش

رئیس دادگستری جزیره کیش: حمایت همه جانبه سازمان منطقه آزاد کیش از دستگاه قضایی این جزیره، ستودنی و در راستای حمایت از بیت المال است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، یاسین مطهری زاده رئیس دادگستری جزیره کیش چهارشنبه هفتم تیر 1402 میزبان رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بود.

«مطهری زاده » با قدردانی از حضور «سرهنگی» و هیات همراه در دادگستری ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و 72 تن از شهدای هفتم تیر گفت: در حال حاضر تعامل بسیار نزدیکی بین دادگستری کیش و سازمان منطقه آزاد کیش وجود دارد و مشاهده همدلی، نزدیکی و نظم و انضباطی حاکم شده در این سازمان بسیار خوشایند است.

رئیس دادگستری جزیره کیش با تبریک و ابراز خرسندی از انتصاب رحیم سرهنگی، از وی به عنوان مدیری جوان و دارای سوابق متعدد مدیریتی در دولت یاد کرد و افزود: با همدلی، تعامل و هم افزایی با یکدیگر، مشکلات حاکم بر جزیره کیش را رفع خواهیم کرد .

وی با اشاره به 30 هزار پرونده وارده به دادگستری کیش از اول تیر ۱۴۰۱ تا اول تیر و ۱۴۰۲ با اعلام این که این حجم پرونده برای دستگاه قضایی کیش که در تقسیمات کشوری به عنوان بخش محسوب می شود؛ بسیار زیاد است؛ افزود: رسیدگی به این تعداد پرونده با توجه به محدودیت امکانات و نیروی انسانی، نتیجه کار جهادی و تلاش بی وقفه کارکنان خدوم دادگستری کیش در راستای خدمت به مردم است.

مطهری زاده با قدردانی از احداث ساختمان جدید دادگستری توسط سازمان منطقه آزاد کیش، این مهم را اقدامی ارزشمند دانست و افزود: با بهره برداری از این ساختمان، بسیاری از مشکلات دستگاه قضایی در کیش رفع و رفاه و آسایش مراجعه کنندگان به دادگستری فراهم می شود.

گفتنی است ساختمان جدید دادگستری جزیره کیش با زیر بنای 3500 متر مربع دارای 70 اتاق در سه طبقه با کاربری هایی شامل دادگاه، اجرای احکام، کامپیوتر و سرور، پاسدار خانه، بازداشتگاه، بانک و ... است.

رئیس دادگستری جزیره کیش با بیان این که رضایت مردم اولویت دستگاه قضایی است و در این راستا جلسات ملاقات مردمی به صورت هفتگی برگزار می شود؛ افزود: در پیشگیری از جرایم و تعیین مجازات ها ، سعی شده است تا جایی که قانون اجازه می دهد؛ انعطاف لازم صورت پذیرد.

وی بر حساسیت و پیگیری دادگستری کیش به مسائل عمومی و حاکمیتی کیش تاکید کرد و اظهار داشت: جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال و تسهیل و تسریع در ارائه خدمات مطلوب به مراجعه کنندگان، سرلوحه ما در انجام امور محوله است.

همچنین محمد عباسی دادستان عمومی و دادگاه انقلاب کیش در این دیدار با اشاره به کمبود فضای اداری در دادگستری و قدردانی از احداث ساختمان جدید دادگستری توسط سازمان منطقه آزاد کیش، تعامل و همکاری دو جانبه بین دادگستری و این سازمان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: با بهره برداری از ساختمان جدید دادگستری که مراحل پایانی ساخت را پشت سر می گذارد، مشکلات مردم حل می شود.

وی با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس و مسئولان قوه قضائیه گفت: با افرادی که در فضای مجازی باعث سلب امنیت روانی مردم از طریق نشر اخبار کذب می شوند؛ برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

گفتنی است در دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با رئیس دادگستری و دادستان کیش، سعید پورزادی معاون عمرانی و زیربنایی، میثم سام بند مشاور و سرپرست اداره کل حوزه مدیرعامل، علیرضا ابراهیم پور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش و امیر ترکاشوند سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش و کامران فردوسی سرپرست بیمارستان کیش حضور داشتند.