زیر ساخت های ورزش های دریایی کیش، چشم وزیر ورزش و جوانان را گرفت

وزیر ورزش و جوانان از مجموعه ورزشی و گردشگری دریایی مارینا کیش بازدید کرد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش،«کیومرث هاشمی» وزیر ورزش و جوانان به همراه رحیم سرهنگی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش و محسن نظر پور مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات صبح دوشنبه 14 اسفند از مجموعه ورزشی و گردشگری مجموعه مارینا کیش بازدید کرد .

در این یازدید وزیر ورزش و جوانان در جریان وضعیت زیر ساخت‌های ورزشی دریایی کیش قرار گرفت و از نزدیک امکان برگزاری مسابقات در حوزه دریا در سطوح منطقه ای، ملی، بین‌المللی در کیش را مورد ارزیابی قرار داد.

رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این بازدید با اشاره به ظرفیت‌های این مجموعه و سایر مراکز ورزشی، به توسعه گردشگری بر مبنای ورزش‌های دریایی تاکید و کیش را پایلوت ورزش‌های آبی کشور عنوان کرد.

وی از آمادگی کیش برای برگزاری مسابقات در سطوح ملی و بین المللی و میزبانی از اردوی تیم های ملی در حوزه ورزش های دریایی خبر داد و گفت: توسعه ورزش‌های آبی، ساحلی و دریایی در جزیره کیش، علاوه بر این که پایگاه مناسبی را برای ورزشکاران کشورمان ایجاد کرده بلکه باعث جذب گردشگر در این حوزه نیز شده است.

بر اساس این گزارش، مساحت مجموعه ورزشی و گردشگری دریایی مارینا کیش بیش از ۱۰ هکتار است که دارای امکانات ورزش های هیجان انگیز آبی شامل کیبل‌اسکی، غواصی، قایق بادبانی، پاراسل، کایاک شاتل، کایت بوردینگ، پدل بورد و ... است و علاوه بر آن به صورت حرفه‌ای آموزش ورزش‌های دریایی در این مجموعه انجام می شود.