رقابت بیش از پانصد نفر داوطلب در کنکور حوزه امتحانی کیش

رئیس پردیس بین الملل کیش دانشگاه صنعتی شریف از رقابت ۵۶۶ داوطلب در مرحله دوم آزمون سراسری امسال در حوزه امتحانی کیش خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، علی سلک غفاری، در خصوص برگزاری این آزمون گفت: تعداد ۲۶۷ داوطلب امروز و درمرحله دوم آزمون سراسری ۱۴۰۲ در حوزه امتحانی کیش با یکدیگر رقابت می‌کنند.

علی سلک غفاری افزود: مرحله دوم این آزمون سراسری امروز چهارشنبه ١۴ تیر و فردا پنجشنبه ١۵ تیر در چهار نوبت به میزبانی پردیس بین الملل کیش دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: در این مرحله از آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی با ۱۱۰ داوطلب و علوم انسانی با ۹۶ داوطلب صبح امروز، گروه آزمایشی هنر با ۶۱ داوطلب عصر امروز و گروه آزمایشی علوم تجربی با ۲۰۲ داوطلب صبح فردا پنجشنبه و گروه زبان‌های خارجی با ۹۷ داوطلب عصر فردا پنجشنبه برای ورود به مقاطع آموزش عالی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

بنابراین گزارش، نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ صبح و عصر امروز و فردا در ۱۹۵۵ حوزه فرعی، ۶۶۲ حوزه اصلی، در ۴۱۷ شهرستان در سراسر کشور برگزار می‌شود