معاون سازمان منطقه آزاد چابهار:

خانه فرهنگ در منطقه آزاد چابهار ایجاد می‌شود

خبرگزاری تسنیم: معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: با توجه به اهمیت فرهنگ در افق ۱۴۰۴، منطقه آزاد چابهار در حوزه فرهنگی, اجتماعی و گردشگری درصدد ایجاد خانه فرهنگ در این سازمان است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد چابهار، سعید رضازهی با اشاره به اهمیت فرهنگ در افق 1404 اظهار داشت: در این حوزه درصدد مشخص کردن دو سیاست عمده بر اساس آنچه در سند چشم انداز و افق 1404 و قانون خاص مناطق آزاد تعریف شده است که شامل دو بخش عمومی و تخصصی است، هستیم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار افزود: در بخش عمومی اجرای قانون اساسی و فرمایشات رهبر معظم انقلاب در ارتباط با مناطق آزاد و در حوزه های تخصصی توجه به ساختار منطقه از نظر اقلیم، مخاطبان بومی و مهاجر، همنشینان مذهبی و ظرفیت های تاریخی، پیشینه اقتصاد بومی، آداب و سنت ها است که می توان به تعیین تقویم فرهنگی، تنظیم اطلس فرهنگی و اجتماعی با توجه به ماموریت سازمان، ایجاد خانه فرهنگ و غیره اشاره کرد.

عطاء الله دادگر سرپرست معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد چابهار هم ضمن تاکید بر توانمندی همکاران سازمانی گفت: با همدلی و همیاری امید است منطقه آزاد چابهار از لحاظ صادرات با اجرای برنامه های عملیاتی سیاست های اقتصاد مقاومتی و خروج غیر تورمی از رکود و رعایت انضباط مالی، استفاده از ظرفیت های موجود پایلوتی برای کشور شود.

طی احکام جداگانه ای از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار, سعید رضازهی به سمت معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و عطاء الله دادگر به سمت سرپرست معاونت توسعه مدیریت سازمان منصوب شدند.

در بخشی از این احکام آمده است امید است با بهره گیری از توان و پتانسیل های موجود در سازمان و اتخاذ تدابیر و تصمیمات ارزنده در زمینه ساماندهی نیروی انسانی، برقراری نظام شایسته سالاری و شایسته گزینی، استقرار نظام ارزیابی عملکرد، انضباط مالی، تدوین بودجه برنامه‌ای و توسعه فن آوری و اطلاعات، موجبات رشد و شکوفایی سازمان را فراهم سازید.

چابهار