تقدیر امام جمعه کیش از تلاش ها و عملکرد سازمان منطقه آزاد کیش در سال 1402

تحقق شعار امسال مقام معظم رهبری تحت عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» علاوه بر کاهش مشکلات اقتصادی و افزایش مشارکت عمومی، نقش بسزایی در بهبود حال مردم خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز امام جمعه کیش در دیدار نوروزی با رحیم سرهنگی مدیر عامل این سازمان و برخی معاونان و مدیران، ضمن تبریک عید نوروز و با آرزوی سالی پررونق برای جزیره کیش وکشور، از تلاش ها و عملکرد سازمان منطقه آزاد کیش در سال1402تقدیر وتشکرکرد و خواستار زمینه سازی تحقق شعار سال در جزیره کیش شد.

امام جمعه کیش با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری در نمایشگاه توانمندی‌های تولید داخلی در بهمن سال گذشته گفت: بخش خصوصی، بخش موفقی بوده و راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی این است که اقتصاد مردمی و بخش خصوصی بکارگیری شود.

حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز با بیان این که زمینه و قابلیت تحقق شعار سال در جزیره کیش فراهم است؛ از مسوولان سازمان منطقه آزاد کیش به همراه دستگاه ها، نهادها و سازمان های مستقر در این جزیره خواست با برنامه ریزی ، طراحی و تدبیر لازم برای تحقق شعار سال در جزیره کیش اهتمام ورزند.

وی ادامه داد: تحقق شعار سال علاوه بر این که می تواند مشکلات اقتصادی را کاهش و مشارکت عمومی را افزایش دهد ؛ نقش بسزایی در بهبود حال مردم خواهد داشت و امیدواریم در سال نو زمینه خوشی، آرامش، آسایش و رفاه مردم را فراهم کنیم.امام جمعه کیش با اشاره به تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن، آن را نوید بخش سالی پربار و پربرکت برای مردم کشور دانست و افزود: قدردان نعمت های خدادادی و منابع طبیعی، مردم خوب و فهیم، نعمت آموزه ها و آداب اسلامی و از همه مهمتر نعمت برخورداری از رهبری دانا و آگاه هستیم.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری هر ساله غیر از بحث اقدامات کارشناسی و دریافت نقطه نظرات گوناگون و نیاز سنجی جامعه ، با راهنمایی و درایتی که بر گرفته از هدایت و ارشاد الهی و الهامی است ؛ نیازهای جامعه را با درایت می سنجند و مسیر کشور را در قالب شعار سال ترسیم می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز در پایان از اقدامات همه بخش های سازمان منطقه آزاد کیش بویژه معاونت فرهنگی و اجتماعی این سازمان در زمینه فرهنگی و دینی قدردانی و ابراز امیدواری کرد با استمرار تلاش مسئولان و مردم علاوه بربهره وری از نتایج اقدامات زیرساختی سال گذشته، رونق روزافزون را درکیش شاهد باشیم.