تثبیت رویدادهای ورزشی در تقویم گردشگری جزیره کیش

سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش تثبیت رویدادهای ورزشی در تقویم گردشگری جزیره را عاملی مهم در راستای تحقق توسعه صنعت گردشگری کیش عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مهدی ادیبان در نشست خبری ششمین المپیاد ورزشی کانون های وکلای کشور که عصر جمعه 9 تیر در سالن اجتماعات سازمان برگزار شد در راستای تاکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نسبت به برگزاری رویدادهای گردشگری به ویژه گردشگری ورزشی در جزیره گفت: با هدف تحقق این امر مهم همکاری و هم افزایی های موثری  صورت گرفته است.

ادیبان در برنامه ریزی و تدوین گردشگری و رویدادهای جزیره کیش در نیمه دوم امسال گفت: برگزاری رویدادهای متنوع در کیش نیازمند برنامه ریزی ها و هماهنگی های لازم است.

سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر این که رویدادهای جزیره کیش باید در زنجیره گردشگری و ارزش آفرینی تعریف شوند اظهار داشت: این امر موجب توسعه پایدار جزیره می شود و همچنین تاثیر مثبت در امور اقتصادی و معیشتی مردم کیش خواهد داشت.

وی لازمه ارائه ایده های نو و خلاقانه در توسعه گردشگری کیش را توجه به زیر ساخت های این منطقه عنوان کرد .

مهدی ادیبان با اشاره به برگزاری ششمین المپیاد ورزشی کانون‌های وکلای دادگستری کشور در کیش گفت: برای تثبیت این رویداد ورزشی در نیمه اول تقویم گردشگری کیش می توان برنامه ریزی هایی در نظر گرفت.

سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش به شرکت 800 ورزشکار در قالب المپیاد ورزشی کانون های وکلای کشور اشاره کرد و گفت: جزیره کیش به مدت یک هفته میزبان تعداد بسیاری از گردشگران در قالب این رویداد ورزشی خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی غواصی در جزیره عنوان کرد: ورزش های دریایی حائز اهمیت بوده و بخشی از اقتصاد دریا محور جزیره را به خود اختصاص داده است .

مهدی ادیبان افزود: در جزیره اولویت با ورزش هایی است که برگزاری آن ها موجب تقویت و توسعه صنعت گردشگری در کیش می شود.

گفتنی است، آئین افتتاح ششمین دوره المپیاد ورزشی کانون های وکلای کشور ساعت ۹ صبح شنبه دهم تیر با حضور تیم های ورزشی در رشته های والیبال آقایان و بانوان، فوتسال و تنیس روی میز در سالن چند منظوره المپیک کیش برگزار خواهد شد