انتصاب سرپرست موسسه آموزشی علوم و فنون کیش

رحیم سرهنگی در حکمی رضا شکوهی را به سمت سرپرست و عضو هیئت مدیره (موظف) موسسه آموزشی علوم و فنون کیش منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در حکم صادر شده از سوی رحیم سرهنگی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش خطاب به رضا شکوهی آمده است:

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصت مغتنم و نعمت بزرگی است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطا نموده است، لذا نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان " سرپرست و عضو هیئت مدیره (موظف) موسسه آموزشی علوم و فنون کیش منصوب می‌شوید.

 انتظار می‌رود با بهره‌گیری از روحیه انقلابی و کار جهادی موارد ذیل را در اولویت‌ برنامه های آن موسسه قرار دهید:

بهره گیری از تمامی ظرفیت های سازمان و موسسه در راستای پیشبرد اهداف، به ویژه اتخاذ تدابیر لازم به منظور توسعه رشته‌ها و دوره‌های آموزشی ، ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده و دستیابی به بالاترین سطح آموزشی در میان رقبا و به کارگیری روش‌های نوین آموزش، ارتقا، نام تجاری بهینه‌سازی کمی و کیفی منابع انسانی و بازدهی و سودآوری مطلوب مجموعه.

در پایان، حدیث شریف سید و سالار شهیدان اباعبدالله (ع) را یاد آور می شوم که فرمودند: "بدانید نیازمندی های مردم به سوی شما از نعمت های الهی است؛ پس از این نعمت ها خسته نشوید". لذا امید است فرصت خدمتگزاری به کیشوندان عزیز را ارج نهاده و با تمام توان در راستای سیاست های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به مردم اهتمام ورزید.