آیین تکریم و معارفه دو سرپرست جدید در سازمان منطقه آزاد کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این آیین؛ ضمن قدردانی از خدمات ارزشمند علیرضا ابراهیم پور، وحید زارع فکری را به عنوان سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری و حسین همتی را به عنوان سرپرست مدیریت حقوقی، امور قراردادها و املاک سازمان معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در آیین تکریم و معارفه دو سرپرست جدید در حوزه های مختلف؛ که صبح یکشنبه یازدهم تیر در سالن اجتماعات سازمان برگزار شد، گفت: همراهی و همکاری مجدانه علیرضا ابراهیم پور در هشت ماه گذشته با برخورداری از دانش و تسلط بر حوزه کاری در راستای منافع سازمانی قابل تحسین است. 

سرهنگی در ادامه سخنان خود، با تاکید بر لزوم اهمیت تمرکز هر مسوولی در حوزه کاری خود، خاطر نشان کرد: با توجه به نقش مهم شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش و تمرکز کافی بر حوزه مسوولیت خطیر این شرکت، سرپرست جدید معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری منصوب شد.

وی اظهار داشت: مزیت تمرکز هر مسوولی در حوزه کاری خود زمینه ساز تسهیل امور و مرتفع شدن موانع موجود و راه کاری های موثر برای حل موضوعات مرتبط در شورای معاونان مطرح و مورد بررسی قرار می گیرد.

رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش، بیان داشت: با توجه به ابعاد، گستردگی و تعدد مسائل در این منطقه به طور حتم مسائل هر حوزه ای با تمرکز کافی به نحو شایسته پیگیری و راه کارهای مطلوبی ارائه خواهد شد.

رحیم سرهنگی با اشاره به سوابق درخشان وحید زارع فکری و ارائه راه حل های نوآورانه ایشان در حوزه های مدیریتی مختلف، گفت: سرپرست جدید معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری یک جوان خوش فکر، خلاق و پر انرژی و دارای ویژگی های بارز یک مدیر جوان است که این ویژگی ها در کنار مدیران با تجربه زمینه ساز توسعه و پیشرفت کیش خواهد شد. 

سرهنگی رویکرد ویژه و شایسته سالاری به سرمایه های فکری سازمان را از اولویت های نخست سیاست مدیریتی عنوان کرد و افزود: شناسایی و بهره گیری از نیروهای توانمند و شایسته در سطوح مدیریتی و هیات مدیره شرکت های تابعه در دستور کار است. 

علیرضا ابراهیم پور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش گزارشی جامع در زمان مسوولیت سرپرستی معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری در خصوص تعیین تکلیف ۴۶ پرونده، وصول مطالبات، تشکیل کمیسیون و ابلاغ بیش از ١٠٠ ابلاغیه، تسهیل فرایندها در راستای تکلیف ابلاغ شده از سوی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد، تشکیل کارگروه بهبود کسب و کار و کمیته مانع زدایی و... ارائه کرد. 

ابراهیم پور در ادامه سخنان خود از تشکیل کمیته نرخ گذاری در این منطقه خبر داد و بیان داشت: نخستین جلسه این کمیته برگزار شده و تمام کمیسیون ها و واگذاری ها بر اساس نرخ های جدید محاسبه می شود. 

وی، اظهار داشت : در مدیریت های سرمایه گذاری، گمرک، بازرگانی و اداره استاندارد تصمیم گیری های خوبی انجام شده است و امیدواریم با برنامه ریزی مناسب این فعالیت ها پیگیری و نتایج خوبی حاصل شود .

وحید زارع فکری سرپرست جدید معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش ضمن قدردانی از حسن نظر و اعتماد رحیم سرهنگی، گفت: تجارب خوبی را در حوزه های مختلف کاری در کنار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در سنوات گذشته کسب کردم و به طور حتم مسولیت محوله را به سر منزل مقصود خواهیم رساند. 

زارع فکری اقدامات ارزشمند انجام شده در حوزه معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری را مهم و مثبت ارزیابی کرد و افزود: بر اساس شرح و وظایف ابلاغ شده در حکم انتصاب و نظم ذهنی که برای خود قایل هستم توسعه زیرساخت های کیش و فلسفه وجودی این منطقه با تلاشی مضاعف تحقق می یابد.

وی، خاطر نشان کرد: با استناد به مطالعات گذشته و طرح هایی که در مرکز پژوهش انجام شده در راستای الگوی ایده آل طراحی شده حرکت خواهیم کرد. 

گفتنی است در پایان این جلسه ضمن قدردانی از زحمات و تلاش علیرضا ابراهیم پور در دوران مسوولیت سرپرستی معاونت اقتصادی احکام وحید زارع فکری به عنوان سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری و حسین همتی به عنوان سرپرست مدیریت حقوقی، امور قراردادها و املاک توسط مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اعطا شد.