کیش تابستان امسال جشنواره ای پر رونق خواهد داشت

با برنامه ریزی های انجام شده و ایجاد تسهیلات مناسب, جشنواره تابستانی کیش امسال نسبت به سال های گذشته از کیفیت بهتر و رونق بیشتری برخوردار خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش, علی اصغر مونسان مدیرعامل این سازمان در تشریح مهمترین رویداد گردشگری تابستانی کشور در جزیره کیش با اعلام مطلب فوق گفت: به منظور تنظیم سیاست های برگزاری ویژه جشنواره تابستانی کیش, به محض پایان موفقیت آمیز برنامه های نوروزی ستاد جشنواره تابستانی تشکیل و وظایف اجرای تقسیم شد.

دکتر مونسان از مشارکت بالای جوامع صنفی کیش در این جشنواره خبر داده و افزود: با توجه به اینکه حضور اقشار مختلف کیش و همدلی و یکپارچگی آنان می تواند بر کیفیت جشنواره و رضایت مندی گردشگران تاثیر مثبتی داشته باشد از این رو مشارکت صنوف مختلف را در برگزاری و هدایت این جشنواره افزایش داده ایم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به رفع برخی مشکلات سفرهای هوایی به جزیره کیش گفت: خوشبختانه اقدامات انجام شده در پی اتخاذ سیاست های جدید در برنامه های پروازی کیش ایر و هماهنگی سایر خطوط هوایی باعث شد از ابتدای اردیبهشت ماه جاری 11 % رشد در تعداد سفرهای داخلی و 15 % رشد در تعداد پروازها رخ دهد که با توجه به رکود همیشگی مسافر در این ماه در سال های گذشته رخداد مثبتی محسوب می‌شود و قرار است با ادامه این سیاست ها این افزایش آمار را در ماه های بعد نیز تکرار نماییم.

رئیس هیات مدیره این سازمان در ادامه به بخشی از برنامه های جشنواره امسال اشاره کرده و افزود: جشنواره های ویژه کودکان و ویژه برنامه شبانه کیش با پخش از سیمای جمهوری اسلامی ایران, اهدای جوایز ارزنده, برگزاری برنامه های مشابه با خندوانه و دور همی و نور پردازی شبهای کیش و فضا سازی های شاد با کیفیت و کمیت ویژه ای در جشنواره امسال انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است نوزدهمین جشنواره تابستانی کیش از 18 تیرماه تا پایان شهریور ماه برگزار خواهد شد.