کلاسهای آموزشی دوره های تربیت معلم روخوانی و روان خوانی در قشم برگزار می‌شود

کارشناس آموزشی دارالقرآن الکریم استان هرمزگان از برگزاری کلاسهای آموزشی دوره‌های تربیت معلم روخوانی و روان‌خوانی قرآن ویژه خواهران در شهرستان قشم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، خدیجه شهسواری کارشناس آموزشی دارالقرآن‌الکریم تبلیغات اسلامی استان هرمزگان از برگزاری کلاسهای آموزشی دوره‌های تربیت معلم روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم در این شهرستان خبر داد و گفت: این کلاسهای آموزشی هم اکنون در حال برگزاری می باشد که آزمون این دوره سه شنبه 18 آذرماه برگزار شد.

شهسواری با بیان اینکه آزمون مذکور در مکتب القرآن برگزار شد گفت: در این آزمون 50 نفر شرکت کردند این آزمون در چهار مقطع آزمون کتبی روخوانی، کتبی تجوید، کتبی مفاهیم و قرائت عملی برگزار شد.

کارشناس آموزش دارالقرآن‌ هرمزگان اظهار کرد: افرادی که هر چهار آزمون را قبول شوند، در گروه‌های مختلف تقسیم‌بندی می‌شوند و از ابتدای مهر تا پایان دی‌ماه سال جاری تحت آموزش مربیگری قرآن قرار می‌گیرند.

وی گفت: در بهمن سال جاری نیز آزمون‌های پایان دوره برگزار می‌شود و به کسانی‌که در این آزمون‌ها پذیرفته شوند، گواهی پایان دوره تربیت معلم روخوانی و روان‌خوانی قرآن از سازمان دارالقرآن اعطا می‌شود.

شهسواری افزود: کسانی‌که این گواهینامه را دریافت می‌کنند می‌توانند به‌عنوان معلم قرآن در مساجد، منازل، اماکن مقدسه و تشکل‌های قرآنی به‌عنوان معلم قرآن مشغول به کار شوند.

قشم