به نام خداوند لوح و قلم

آغاز ماه مهر همچنين فرا رسيدن هفته دفاع مقدس را گرامي داشته و براي تمام دست اندركاران عرصه تعليم و تربيت و همچنين حافظان و مدافعان مرزهاي ميهن اسلامي سعادت و سربلندي آرزو مي‌كنيم . 

شروع ماه مهر و تقارن آن با هفته دفاع مقدس و ايام سوگواري سرور وسالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين (ع) فرصت ارزشمندي براي گراميداشت مجاهدت و ایثار انسان‌هاي بلند همتي است كه دانش آموختگان مكتب آزادگي بودند. به ويژه 40 هزار دانش آموز و فعالان عرصه فرهنگ كه در دوران دفاع مقدس، با نثار جان خویش، استقلال و امنيت ميهن را تضمین كردند تا نونهالان و نسل جوان امروز ایران اسلامی در محیطی امن و آرام به تعلیم و تعلم بپردازند.

براستي هفته دفاع مقدس، زمان پاسداشت رشادت‌های دليرمردان و شير زناني است كه با خون خويش بقاي انقلاب و نظام را تضمين كرده و ثابت كردند با همدلي و اتحاد و در پرتو حاکمیت اسلام می‌توان هر دشمني را به ورطه نابودي و شكست كشاند.

با گراميداشت اين دو مناسبت ارزشمند براي فرهنگیان محترم جزيره كيش كه زمینه رشد و شكوفایی استعداد و توانمندی‌های كودكان و نوجوانان را فراهم ساخته‌اند آرزوي سلامت و توفيق ادامه خدمت دارم.

بدون شك سازمان منطقه آزاد كيش در سال جديد تحصيلي، همانند سال‌هاي قبل در زمينه توسعه و بهسازي فضاهاي آموزشي در حوزه آموزش و پرورش تلاش کرده و در جهت ارتقاء سطح كمي و كيفي تعليم و تربيت از هيچ كوششي دریغ نخواهد كرد.

اميدوارم دانش آموزان سخت كوش اين جزيره هم بتوانند با تلاش و همتي مضاعف با سرمشق قرار دادن اهداف استقلال طلبانه و اسلام خواهانه رزمندگان عرصه‌هاي نبرد حق عليه باطل، آينده افتخارآميزي را براي ميهن اسلامي رقم زنند.

در پايان ياد و خاطره رشادتها و از خودگذشتگي‌هاي رزمندگان، جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس را گرامي داشته و از خداوند مي‌خواهم ما را ياري نمايد تا درحفظ دستاوردهاي ارزشمند انقلاب و نظام اسلامي كوشا و موفق باشيم.

                                                                                                                                                                 سيروس عيدي پور

                                                                                                                                                         سرپرست سازمان منطقه آزادكيش