در آستانه نوزدهمين روز از ماه مبارك رمضان، سالروز ضربت خوردن مولاي متقيان اسوه تقوي و عدالت را به پيشگاه حضرت ولي عصر (عج) و تمامي دوستداران و محبان حضرتش تسليت و تعزيت عرض مي كنم.

همه ساله ليالي قدر يادآور نام بزرگ مردي است كه مظهر شجاعت، ايمان، زهد،  اخلاق، علم و عدالت بود . دلاوري كه در خانه پيامبر گرانقدر اسلام و تحت تعاليم ايشان با عاليترين معارف الهي آشنا شد و در عين شجاعت و سخت گيري با دشمنان دين، مهربان ترين پدر يتيمان و حامي فقيران بود. حضرت اميرالمونين علي(ع) كامل ترين اسوه عدالت كه با ضربت جهل شقي‌ترين انسان‌ها فرياد "فزت و رب الكعبه" اش در آسمان طنين‌ انداز گرديد و به ديدار معبود خويش شتافت تا شرح وارستگي و ايمانش در تاريخ جهان جاودانه شود.

اينک که در شب‌هاي پر برکت قدر بار ديگر توفيق عبادت و بندگي و بهره‌گيري از معنويات خوان گسترده الهي نصيب همه بندگان شده، با ياد مولود كعبه، زير باران رحمت "ليله القدر" مي‌ايستيم تا جان‌هايمان تطهير شده و سعادت حركت خالصانه درمسير قرب الهي تقديرمان شود.

ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات همه هموطنان به ويژه ساكنان و گردشگران جزيره زيباي كيش، ايام سوگواري شهادت  حضرت علي ابن ابي طالب(ع) را تسليت عرض كرده  از در گاه خداوند منان مي خواهم كه منش و رفتار علوي را در اين ماه پر بركت به ما عطا كند.

علی اصغر مونسان

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش