به نام خداوند جان و خرد

فعالان عرصه ی رسانه و راویان رویدادها و حقايق، خدمتگزاران بي ادعايي هستند كه در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران، مسیر اعتدال را با مشعل روشنگری و نگاهي عدالت محور پیموده؛ با همتي بلند و انديشه اي آزاد، مسئوليت خطير آگاهی بخشی به جامعه را بر دوش مي كشند.

پويندگي و بالندگي در اين مسير هر چند نيازمند همتي والا و تلاشي گسترده است اما بی تردید توفیق خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بخصوص در عرصه خبرنگاری و اطلاع رسانی یکی از مواهب الهی و مشمول فوز و اجر اخروی است. مردم فهيم و فرهيخته ايران اسلامي نيز همواره تلاش خبرنگاران را در پیشبرد اهداف نظام متعالی جمهوری اسلامی و دفاع از هویت و فرهنگ این مرز و بوم ارج نهاده و گرامي داشته اند.

خداوند را شاكريم كه به مدد تعامل گسترده دولت تدبير و اميد با اصحاب رسانه و اهل قلم، خبرنگاران به عنوان وجدان بیدار جامعه سخت تر از هرزمان ديگر مي كوشند تا هموطنان را در مسير دستيابي به اطلاعات درست و درك صحيح از وقايع سياسي ياري رسانند. ضمن اينكه از طریق نقد منصفانه و تصويرگري رويدادها با نگاه عدالت محور همراه و همپاي دولتمردان براي تعالی کشور و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحقق آرمانهای معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری از هيچ كوششي فروگذار نخواهند كرد.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران عرصه رسانه، به ویژه شهید محمود صارمی روز خبرنگار را به عموم فعالان این عرصه، تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق و سربلندی روزافزون جامعه خبری متعهد، کوشا و پرتلاش کشور بویژه اصحاب محترم رسانه در جزيره زيباي كيش را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

علی اصغر مونسان

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش