پيام جناب آقاي مهندس مونسان مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش در روز دانشجو

16 آذر در تاريخ ملت شهيد پرور ايران اسلامي، يادگاري درخشان از مقاومت در برابر ظلم و استعمارگري است.

وقايعي كه در برهه  هاي پيش از انقلاب  اسلامي و پس ازآن  رخ داده است، جايگاه دانشجويان را به عنوان  بخش مهمي از تاريخ مبارزات  ملت ايران  در كسب استقلال و آزادي  و حفظ  دستاوردهاي انقلاب به ثبت رسانده است .

امروز كه به خواست خدا و مجاهدت هاي ملت غيور ايران، نهال انقلاب اسلامي به درختي تنومند و استوار تبديل شده است ، باز هم دانشجويان هستند كه  به عنوان آينده سازان اين مملكت در صف  اول  سازندگي و آباداني  كشور قرار  گرفته و با  اتكاء  به بنيه علمي  خود به پيشرفت  و توسعه كشور كمك مي كنند.

در دنياي  امروز مهمترين محور توسعه، وجود نيروي انساني  متكي بر علم ودانش است  و كشورهايي مي توانند حرف نخست را در  جهان بزنند كه  بر علم و فناوري روز دنيا تسلط داشته باشند، از اين رو  شايسته است كه دانشجويان با خود باوري و  اعتماد به نفس، در مسير علم و فناوري،  ايران را به جايگاه  واقعي خود برسانند .

جزيره ‌زيباي ‌كيش به عنوان نخستين منطقه آزاد كشور به يمن برخورداري از دانشگاه‌ها و مراكز علمي عالي متعدد، افتخار حضور بيش از شش هزار دانشجو از سراسر ايران را در خود دارد، حضوري كه سبب شده است كه اين منطقه آزاد و مقصد گردشگري به عنوان منطقه اي فرهنگي و علمي نيز شناخته شود.

اميد است كه جوانان برومند كشورمان كه تحت عنوان زيبنده دانشجو در حال كسب علم و معرفت هستند، سهم بزرگ خود را در توسعه علمي و پيشرفت اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي كشور و به تبع آن منطقه آزاد كيش ادا نمايند. ان شاالله