هشدار امام جمعه قشم درباره امکان فاجعه در مدارس فرسوده

قشم -ایرنا - امام جمعه قشم گفت: افزون بر 16مدرسه فرسوده در قشم وجود دارد که هر لحظه امکان بروز فاجعه انسانی در این مدارس وجود دارد و در صورت وقوع اتفاق ناگوار، مسوولیتش با آموزش و پرورش است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رضا جوکار در خطبه دوم نماز جمعه این هفته قشم افزود: مسئولان ذیربط در شهرستان وظایف خود در قبال این موضوع انجام داده اند و اکنون مسوولان استانی و کشوری باید به داد بچه های مظلوم قشم برسند.

وی با اشاره به اینکه هر آن امکان دارد سقف بعضی از کلاس های این مدارس بر سر دانش آموزان قشمی فرو بریزد، تصریح کرد: از مسوولان آموزش و پرورش شهرستان قشم درخواست می کنم کلاس های درس این دانش آموزان را زیر چادر دایر کنند تا مسوولان بالادستی به عمق این فاجعه در حال وقوع پی ببرند.

امام جمعه قشم تصریح کرد:مسوولان استان هرمزگان و وزارت آموزش و پرورش،باید هرچه سریع تر به داد این دانش آموزان برسند و جان آنها را نجات دهند و آبروی نظام جمهوری اسلامی ایران را حفظ کنند.

خطیب نماز جمعه قشم در بخش دیگری از این خطبه با تبریک فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، استقامت و ایستادگی مردم ایران بر سر اصول ارزش های اسلامی را مهم ترین پیام این انقلاب خواند و گفت: این ملت در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس با دست های خالی در برابر هجوم دشمنان تسلیم نشد و امروز با این همه پیشرفت ها در عرصه های علمی و نظامی و پرتاب چهارمین ماهواره خود به فضا، چگونه ممکن است در برابر زیاده خواهی های دشمن تسلیم شود.

حجت الاسلام جوکار دفاع از ارزش های فرهنگی را نیز در زمره پیام های اصلی انقلاب اسلامی خواند و از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بخاطر صدور مجوز برای برخی از آثار هنری ˈنامشروعˈ، انتقاد کرد.

وی گفت: با وجود رهبری آگاه، رییس جمهوری مکتبی و مردم انقلابی هیچ خللی به ارزش های اسلامی وارد نخواهد شد.

امام جمعه قشم با تشریح اتفاقات اخیر در جهان اسلام به ویژه تعرض به ساحت مقدس پیامبر اسلام، از مردم قشم خواست با حضور گسترده در راهپیمایی 22بهمن امسال، یکبار دیگر به دشمنان اسلام ثابت کنند که این ملت همچنان بر سر اصول انقلاب اسلامی ایستاده است.

قشم