معرفی نفرات برتر مسابقات کایت بردینگ قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی ایران

اسامی نفرات برتر مسابقات کایت بردینگ قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی ایران در جام مارینا کیش اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، اولین دوره مسابقات کایت بردینگ قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی ایران، با حضور دکتر غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی ج.ا.ا، محمود افشاردوست مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم و جمعی از مسئولین، طی روزهای 5 و6 اردیبهشت ماه به میزبانی جزیره کیش برگزار شد.

این دوره از رقابت ها  به همت هیات قایقرانی موسسه ورزش و تفریحات سالم و انجمن کایت بردینگ فدراسیون قایقرانی در دو بخش بانوان و آقایان با عنوان جام مارینا کیش در ساحل اختصاصی کایت بردینگ از5 اردیبهشت آغاز شد.

19 ورزشکار حرفه ای در دو بخش بانوان و آقایان از استانهای تهران و هرمزگان و ورزشکاران جزیره کیش دراین رقابتها حضور داشتند که در 9 راند با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان نفرات برتر به شرح ذیل معرفی شدند :

در بخش آقایان، بهنام افتخاری از جزیره کیش در جایگاه نخست ایستاد. نوید راستی از بوشهر دوم شد و فرزاد آبنوس از هرمزگان به مقام سوم دست یافت.

در بخش بانوان نیز، لیلا استوار برسکوی قهرمانی ایستاد و فرشته مکاری پور به مقام دوم رسید.

در پایان تمامی شرکت کنندگان در این رقابتها گواهی حضور در مسابقات را دریافت کردند و برای نفرات برتر این رقابتها دعوتنامه ای به منظور حضور در اردوی انتخابی تیم ملی کایت بردینگ ایران ارسال می شود.

گفتنی است با توجه به اینکه مسابقات کایت بردینگ برای اولین بار در المپیک 2024 پاریس برگزار می شود  و جزیره کیش با دارا بودن پتانسیل های طبیعی در برگزاری این رشته مهیج می تواند قطب کایت بردینگ ایران و منطقه شود و مسابقات و اردوهای ملی و بین المللی را میزبانی کند، با برنامه ریزی های انجام شده و ارائه پیشنهادات  از سوی مدیر عامل موسسه ورزش و تفریحات سالم ، همچنین مساعدت و موافقت دکتر مظفری، سایت کایت بردینگ جزیره کیش به صورت حرفه ای تجهیز می شود.