قهرمانی البرزگاز کیش در فینال مسابقات پاورايد جام حذفی تنیس باشگاه های کشور در کیش

تیم البرزگاز کیش در فینال مسابقات جام حذفی تنیس باشگاه های کشور در مصاف با تیم آکادمی تنیس پارسیان عنوان نخست این مسابقات را به خود اختصاص داد.

به گزارش روابط عمومی واموربين الملل سازمان منطقه آزاد کیش، درششمین دور مسابقات جام جذفی تنیس باشگاه های کشور که در مجموعه ورزشی المپیک کیش برگزار شد تیم البرزگاز کیش در فینال با پیروزی بر آکادمی تنیس پارسیان با نتیجه 2 بر صفر برسكوي نخست ايستاد وجام قهرماني را از آن خود كرد.

در روز آخر از بازی های جام حذفی تنیس باشگاه کشور (جام پاورید) تیم های اصفهان و ماشین سازی تاشای اهواز جایگاه سوم را به طور مشترک کسب کردند.

در رده سنی زیر 14 سال در فینال تیم های آپت تهران و البرزگاز کیش  باید با یکدیگر دیدار می کردند که به دلیل عدم حضور تیم البرزگاز کیش در مسابقه تیم آپ تهران بدون برگزاری مسابقه به عنوان تیم برتر معرفی شد.

تیم آپت قهرمان دور برگشت مسابقات جام حذفی تنیس باشگاه های کشور در گروه تیمی و در رفت و برگشت عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

آکادمی مهذب نیا و پیام قم نیز رتبه های سوم و چهارم را به دست آوردند. تیم البرزگاز کیش نیز از شرکت در مسابقه انصراف داد.

ششمین دوره  مسابقات جام حذفی تنیس باشگاه های کشور در بخش بانوان آغازشده و تا پایان هفته رقابت های بانوان در این رشته ورزشی ادامه خواهد داشت.

کاپ مسابقات جام حذفی تنیس باشگاه های کشور در جزیره کیش با حضور سردار صبوری رئیس فدراسیون ورزش های سه گانه، علی اصغر غمناک رئیس سازمان لیگ فدراسیون تنیس، حسین جلالی رئیس موسسه ورزش و تفریحات سالم و جمعی از مسئولین موسسه ورزش و تفریحات سالم و حامی مالی این دوره از مسابقات شرکت پاورید به تیم برنده اهدا شد.

ششمین دوره مسابقات جام حذفی تنیس باشگاه های کشور در جزیره کیش با همکاری فدراسیون تنیس کشور، سازمان منطقه آزاد کیش و با حمایت شرکت پاورید با عنوان جام پاورید برگزارشد.