معاون فرهنگي، اجتماعي و گردشگري دبيرخانه شورايعالي مناطق آزاد كشور:

زير ساختهاي گردشگري در جزيره كيش رشد خوبي داشته است

معاون فرهنگي، اجتماعي و گردشگري دبيرخانه شورايعالي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي كشور با بيان اينكه جزيره كيش در بسياري از زمينه ها از سرزمين اصلي جلوتر است گفت: زير ساختهاي گردشگري در جزيره رشد و توسعه خوبي داشته است.

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، حجت الاسلام "محمد علي زم" كه براي شركت در دوازدهمين نشست مشترك معاونان فرهنگي، اجتماعي و گردشگري مناطق آزاد كشور به كيش سفر كرده بود، افزود: با اقدامات انجام شده ، زير ساخت هاي زيربنايي و گردشگري در جزيره كيش از رشد بالاي 70 درصدي برخوردار شده است.

به گفته وي، در حالي كه در سال هاي گذشته آب و برق كيش يكي از معضلات جزيره بود، امروز با اقدامات انجام شده تا ده سال ديگر در اين حوزه دغدغه و نگراني وجود ندارد.

زم با بيان اينكه جزيره كيش در بسياري از موارد مانند امنيت ، قوانين راهنمايي و رانندگي، ادب اجتماعي ، مبلمان شهري و فضاي سبز از ديگر نقاط كشور جلوتر است گفت: بايد با ايجاد توسعه در بخش هاي كمتر توسعه يافته اين جزيره بتواند در تمام زمينه ها براي سرزمين اصلي الگو و پايلوت شود.

وي با اشاره به هدف گذاري جذب سه و نيم ميليون گردشگر به جزيره كيش در سال گفت: با توجه به ظرفيت هاي منطقه آزاد كيش، اين ميزان كف مطالبات از حوزه گردشگري در كيش است و بايد با استفاده از ظرفيتهاي بدون استفاده مانند اجراي طرح هاي عمراني و گردشگري در سطح دريا كه امروز فناوري آن وجود دارد، براي جذب بيشتر گردشگر تلاش كرد.