دیدار مسئولان جزیره کیش با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران

به مناسبت فرا رسیدن روز آزاد سازی خرمشهر مسئولان جزیره کیش چهارشنبه ٨ تير با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران 8 سال دفاع مقدس دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش،  با حضور امام جمعه کیش و اهل تسنن و معاون توسعه مدیریت و برخی از مدیران سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از مسئولان محلی از خانواده های رزمندگان 8 سال دفاع مقدس دیدار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده امام جمعه کیش با بیان اینکه رزمندگان 8 سال دفاع مقدس با روحیه بسیار بلند و با استقامت برای حفظ ایران و آرمان های انقلاب اسلامی در دوران جنگ تحميلي از هیچ تلاشی فرو گذار نبودند گفت: در یک برهه حساس در زمان جنگ تحمیلی همین ایثار گران بودند که انقلاب را حفظ کردند و امروز برای همه ما واجب است که این رزمندگان و ایثارگران را که به دست خود عظمت بزرگی در دوران جنگ تحمیلی آفریده اند گرامی بداریم و شاهد پیروزی اسلام بر کفر جهانی باشیم.

همچنین در این مراسم جانبازان و ایثارگران به تعریف خاطراتی از دوران 8 سال دفاع مقدس پرداختند و روز فتح خرمشهر را گرامی داشتند.

در پایان این دیدارها، با حضور مسئولان جزیره کیش با اهداء گل و لوح سپاس از  4 خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران قدر دانی شد.