به مناسبت هفته پژوهش آغازشد؛

دومین جشنواره پژوهشی پردیس بین الملل کیش دانشگاه تهران

به مناسبت گراميداشت هفته پژوهش دومین جشنواره پژوهشی پردیس بین الملل کیش دانشگاه تهران آغاز به كاركرد.

به گزارش روابط عمومي واموربين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، در این جشنواره كه به مناسبت گراميداشت هفته پژوهش از امروز سه شنبه 25 آذر در پردیس بین الملل کیش دانشگاه تهران  آغاز شده است طرح ها و پایان نامه های دانشجویان اين دانشگاه در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

دراين نمايشگاه دانشجویان پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران ، درگروه های مختلف فنی مهندسی، علوم انسانی، علوم اجتماعی و رفتاری، هنر، زبان، معماری و طرح ها، پایان نامه ها و ایده های خود را در قالب مقاله، پوستر و ماکت ارائه کرده اند.

معرفی توانمندی ها، پیشنهادها و ابتکارهای دانشجویان به بخش خصوصی به منظور بهره برداری از این طرح ها در راستای توسعه کشوراز جمله جزیره کیش ، ارج نهادن به تلاشهای پژوهشگران، مخترعان ، مبتکران و ایجاد بستر مناسب برای تعالی و توسعه فعالیت های علمی و پژوهشی ، آشناسازی و عمق بخشی آگاهی جامعه نسبت به توانمندی نسل جوان و شناسایی و معرفی دیدگاه های پژوهشگران از اهداف برگزاری این جشنواره است .

همچنین تشویق پژوهشگران به تولید علم و فن آوری و ایجاد شرایط مناسب برای هدایت استعدادهای جوان ، برقراری ارتباط سازنده میان پژوهشگران و فن آوران با دستگاه اجرایی در راستای تقویت ارتباط دانشگاه و جامعه، اشاعه فرهنگ پژوهش و فن آوری ، ایجاد زمینه لازم برای رشد و شکوفایی ظرفیت های علمی موجود و دستیابی به اقتصاد پویا و دانش محور در جهت تبیین اقتصاد مقاومتی و تجلیل از آثار علمی-پژوهشی برتراز دیگر اهداف این جشنواره به شمار می رود .

تجلیل از طرح ها و پایان نامه های برتر پژوهشی دانشجویان ، برگزاری کارگاه های آموزشی مختلف و برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی از برنامه های دیگر دومین جشنواره پژوهشی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران است.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانشجویان تا 28 آذر ماه در دو نوبت صبح از ساعت 9 تا 12 و عصر از ساعت 14 تا 19 در پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران جزیره کیش پذیرای بازدید کنندگان است.

گزارش تصویری