خدمات دهی خوب بندر و ستاد بحران کیش به گردشگران در شرایط نا مساعد جوی

با وجود طوفان دریایی و بارندگی، بندر کیش با همکاری ستاد بحران به گردشگران دریایی خدمات ارائه کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، شب گذشته و با مداد امروز یکشنبه 6 فروردین، 9 فروند شناور با حمل 400 خودرو و 1200مسافر بندر چارک را به سمت جزیره کیش ترک کردند که در بین راه با شرایط نا مساعد جوی روبرو شدند.

سرعت طوفان در این زمان 90 کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج 3 متر بوده است. با اعلام این شرایط ستاد بحران و مجموعه بندر کیش که با آغاز شرایط نا مساعد جوی در حالت آماده باش به سر می برند شناورهای تجسس، امداد و نجات و شناورهای خدماتی که ویژه حرکت در شرایط بحرانی و طوفانی هستند را به مسیر حرکت شناورهای مسافری اعزام کردند.

همچنین تیم های درمانی، امنیتی و انتظامی نیز در بندر کیش حضور یافتند تا به این مسافران خدمات ارائه کنند.

آمادگی مجموعه بندر کیش و ستاد بحران باعث شد مسافران این شناورها بدون هیچ مشکلی به جزیره کیش برسند و بلافاصله پس از ورود نیز تیم های امداد و نجات به مسافرانی که دچار دریا زدگی شده بودند خدمات ارائه کردند.

خدمات دهی خوب دست اندرکاران و اکیپ های بندر، ستاد بحران، بیمارستان، هلال احمر، نیروی انتظامی، گروههای تجسس و امداد و نجات دریایی که تا صبح امروز در بندر کیش حضور داشتند و برای تامین سلامت و رفاه گردشگران تلاش کردند رضایتمندی و تقدیر این مسافران و خانواده هایشان را از عوامل اجرایی به همراه داشت.

با تاکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص آماده سازی ستاد بحران کیش، این ستاد با تجهیزات مناسب و برنامه ریزی منسجم همواره آماده مقابله با شرایط بحرانی وخدمات دهی به شهروندان وگردشگران است .

در شرایط نامساعد جوی وبارندگی شدید که از ابتدای نوروز جزیره کیش وشهرهای زیادی را درکشور دربر گرفته است ستاد بحران کیش و تیم های عملیاتی بندر وفرودگاه این جزیره به صورت شبانه روزی به گردشگران خدمات ارائه می کنند.

همچنین انتقال گردشگران از کمپ های روباز به کمپ های مسقف درشرایط بارندگی از جمله خدماتی است که درراستای تامین رضایت ورفاه گردشگران انجام شده است.

گفتنی است با تاکید دکتر مونسان، سازمان منطقه آزاد کیش وتمامی شرکت های تابعه ارائه خدمات شایسته به گردشگران را اولویت خود دربرنامه ریزیها قرارداده اند وتمامی کارکنان این مجموعه درتلاش هستند تا گردشگران لحظات شاد ومفرحی را درکیش سپری وبا رضایتمندی وسلامت جزیره کیش را ترک کنند.