جوایز ارزنده و برنامه های شاد در جشنواره تابستانی کیش

گردشگران جشنواره تابستانی جزیره کیش هر هفته شانس برنده شدن یک دستگاه خود رو و صدها جایزه نقدی و غیر نقدی ارزنده را دارند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، برای برگزاری هر چه با شکوه تر جشنواره تابستانی و ایجاد فضایی شاد و مفرح برای گردشگران برنامه های متنوعی در نقاط مختلف جزیره کیش برگزار می شود.

در مدت برگزاری جشنواره تابستانی هر روز از ساعت 10 صبح تا 22 با اجرای موسیقی و برنامه های شاد در فرودگاه بین المللی کیش از گردشگران استقبال می شود.

در جنگ های شاد شبانه هم که هر شب ساعت 22 و سی دقیقه در تالار شهر آغاز می شود علاوه بر برنامه های شاد و سرگرم گننده برای گروه های مختلف سنی و اهدای جوایز نقدی و غیر نقدی به گردشگران، 15 گردشگر نیز به قید قرعه برای شرکت در قرعه کشی هفتگی یک دستگاه خودرو پژو 206 انتخاب می شوند. هر هفت دستگاه خودروهای پژو 206 نیز برای هفت هفته جشنواره تابستانی خریداری شده و آماده تحویل هستند.

گفتنی است قرعه کشی نخستین خودروی جشنواره تابستانی امسال چهارشنبه دوم مرداد در تالار شهر برگزار می شود تا پس از پایان مراسم این خودرو پژو 206 به برنده خوش شانس جشنواره تابستانی کیش تحویل داده شود.

امسال در جهت بهره برداری از خدمات نوین الکترونیکی و بستر سازی جزیره کیش به عنوان شهر هوشمند، امكان شرکت در قرعه کشی به صورت الکترونیکی به دو روش ارسال پیامک به سامانه 10000934 و یا مراجعه به اپلیکیشن آی کیش فراهم شده است.

همچنین هر شب در مراسم قرعه کشی تالارشهر 15 نفر ازگردشگران نیز به قید قرعه، کاندیدای شرکت در قرعه کشی بزرگ یک دستگاه آپارتمان در برج های طلایی کیش به ارزش 1 و نیم میلیارد تومان می شوند. این قرعه کشی در مراسم اختتامیه جشنواره تابستانی برگزارمی شود.

اهدا 3 کارت هدیه اینترنت 50 گیگ شرکت تله کیش، اهدای بلیت مراکز گردشگری و تفریحی کیش و جوایز ویژه ساکنان کیش از بخش های متنوعی است که هر شب در جنگ های شاد شبانه در تالار شهر کیش اجرا می شود و با استقبال خوب هموطنان استان های مختلف کشور و ساکنان جزیره کیش همراه است.

اجرای این جنگ های شاد در تالار شهر را محمود شهریاری مجری توانمند کشورمان بر عهده دارد و در بخش طنز برنامه نیز هنرمندان مطرحی چون سامان گوران، علیرضا مسلمی و سیروس حسینی برنامه های شاد و سرگرم کننده ای برای گردشگران و ساکنان اجرا می کنند. جناب خان نیز در بخش ویژه جنگ شبانه چهارشنبه دوم مرداد هنرنمایی می کند.

همچنین خاله نرگس و عمو شکلات از چهره های محبوب کودکان نیز در طول برگزاری جشنواره تابستانی در جنگ های شاد شبانه تالار شهر حضور دارند.

اجرای روزانه برنامه های موسیقی آئینی اقوام ایرانی در مراکز تجاری و گردشگری کیش و نور افشانی که هر شب ساعت 22 و سی دقیقه در نوار ساحلی برگزار می شود از دیگر برنامه یی است که نشاط و شادی فضای شهری جزیره کیش را دو چندان می کند.

لازم به ذکر است جشنواره تابستانی کیش از 20 تیر و همزمان با ولادت با سعادت حضرت ثامن الحجج امام رضا(ع) آغاز شده و تا 8 شهریور ادامه خواهد داشت.