جزيره كيش ميزبان مسابقات كيبل اسكي قهرماني كشور

مسابقات كيبل اسكي قهرماني كشورتابستان امسال در جزيره كيش برگزار مي شود.

به گزارش روابط عمومي و اموربين الملل سازمان منطقه آزاد كيش علی خوش باطن سرمايه گذار سايت كيبل اسكي كيش با اعلام اين خبر گفت : امكانات مناسب سايت كيبل اسكي كيش  و پتانسيل هاي گردشگري منطقه٫  جزيره كيش را به عنوان مناسب ترين گزينه  براي برگزاري مسابقات قهرماني كشور مطرح كرده است .

وي افزود: با توجه به اينكه زمان برگزاري اين مسابقات تيرماه و همزمان با ماه مبارك رمضان است سايت كيبل اسكي كيش آمادگي دارد تا براي رفاه بيشتر شركت كنندگان، مسابقات را در فاصله زماني افطار تا سحر برگزار كند.

خوش باطن با اشاره به اينكه در سال 2020 كيبل اسكي در شمار ورزش هاي المپيك قرار خواهد گرفت گفت: جزيره كيش براي برگزاري رقابتهاي رشته كيبل اسكي در المپيك سال2020 امكانات مناسبي دارد و در صورت تمايل و آمادگي سازمان منطقه آزاد كيش براي ميزباني اين رقابت ها، اين رويداد ورزشي فرصت ارزشمندي براي معرفي جزيره كيش در سطح بين المللي و ارتقاء سطح اين ورزش در كشور خواهد بود.

عضو انجمن اسكي روي آب كشور با تاكيد براينكه علاقمندان به ورزش هاي آبي در كيش با استفاده از امكانات موجود مي توانند توانمندي هاي خود را در رشته كيبل اسكي در سطح ملي مطرح كنند گفت : در حال حاضر مدرسه كيبل اسكي كيش با بهره مندي از مربيان مجرب آماده پذيرش علاقمندان به اين رشته بوده وبراي ساكنان كيش نيز تخفيف هاي ويژه اي درنظر گرفته شده است.

لازم به ذكر است سايت كيبل اسكي كيش  نخستين سايت اسكي روي آب خاورميانه است كه  به طول 860 متر و عرض 160 متر با پنج برج در آب هاي نيلگون خليج فارس نزديك اسكله بزرگ تفريح و پلاژآقايان نصب شده و با سرعت 28 تا 62 كيلومتر در ساعت، امكان سرويس دهي همزمان به 12 نفر را به طور دارد.